پیشکسوت فوتبال آبادان گفت: سوابق سوشا مکانی از قبل مشخص است، او بازیکنی است که حاشیه‌های زیادی دارد، باید کسی جوابگو باشد که او را به این تیم آورده است.

پیشکسوت فوتبال آبادان گفت: سوابق سوشا مکانی از قبل مشخص است، او بازیکنی است که حاشیه‌های زیادی دارد، باید کسی جوابگو باشد که او را به این تیم آورده است. ابراهیم قاسمپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص عملکرد تیم نفت آبادان در این فصل اظهار داشت: من نمی‌خواهم قضاوت کنم، به نظر من مسئولان باشگاه از هر کس دیگری بیشتر می‌دانند که شرایط تیم چطور است، چه برنامه‌هایی داشتند و آیا به اهدافشان رسیدند یا خیر و آیا خواسته‌های مربی را برآورده کردند اما اگر این بحث‌ها را در کنار هم بگذاریم باید انتظار از مربی بالا برود. تا جایی که من می‌دانم تمام خواسته‌های مربی برآورده شده است. در سال‌های گذشته نفت آبادان هزینه‌هایی انجام داد و به دنبال این بودند که در اواسط جدول قرار بگیرند اما این فصل هزینه‌های زیادی در تیم شد. این تیم باید قهرمان جام حذفی می‌شد یا سهمیه را کسب می‌کرد چرا که بازیکنان خارجی خوبی در تیم هستند در کنار بازیکنان جوان، بازیکنان ایرانی باتجربه‌ای هم در تیم حضور دارند. باید مدیران باشگاه در این خصوص صحبت کنند که آیا به اهداف رسیده‌اند یا خیر.

قاسمپور در ادامه در مورد اینکه بعد از شکست نفت آبادان مقابل استقلال سوشا مکانی از طریق پیامی از هواداران آبادان عذرخواهی کرد و خداحافظی کرد، گفت: اگر خداحافظی کرده پس چرا از ابتدا به این تیم آمده است؟ آقای سوشا مکانی سوابق زیادی دارد و فردی است که حاشیه‌های زیادی داشته، کسی باید جوابگو باشد که او را انتخاب کرده و به این تیم آورده است، هرکس که به تیم نفت آبادان بیاید می‌داند که این تیم جو متفاوتی دارد و جو آبادان بسیار سنگین است. وقتی هزینه‌های زیادی در تیم می‌شود و بازیکنان گران قیمتی به این تیم اضافه می‌شوند مطمئناً طبیعی است که انتظارات از تیم بالا می‌رود.

وی در ادامه در خصوص بازی مقابل استقلال گفت: فکر می‌کنم در بازی مقابل استقلال، تیم نفت آبادان کمی بدشانس بود، بازی خوبی ارائه داد و می‌توانست به گل هم برسد گرچه موقعیت‌های زیادی هم داشت اما فوتبال همین است و ممکن است نتایج مطلوبی کسب نکنیم امیدوارم نفت در ادامه نتایج خوبی کسب کند همه از این تیم انتظار دارند که حداقل سهمیه آسیایی را نیز کسب کند.

پیشکسوت فوتبال آبادان در ادامه در خصوص اینکه غیر از دروازه‌بان نفت آبادان چند بازیکن دیگر هم خواستار جدایی از این تیم شدند، آیا این شرایط به نفع تیم است یا خیر؟ گفت: متاسفانه یکسری هواداران تعصبات خشک و بدی دارند و باعث می‌شوند جو خاصی در آبادان بوجود بیاید. در زمان ما هم چنین بحث‌هایی بود، بازیکن ما را با چاقو زدند حتی بعضی هواداران جلوی بعضی از بازیکنانی که غیربومی بودند می‌ایستادند و تهدید می‌کردند. هر بازیکنی که به تیم نفت آبادان می‌آید باید بداند حال و هوا در این تیم متفاوت است. مردم این شهر پابرهنه به ورزشگاه می‌آیند تا پشت تیمشان باشند و حمایت کنند، بعضی افراد هم هستند که به دنبال جیبشان هستند و سعی می‌کنند جو را خراب کنند. در حال حاضر تیم نفت آبادان ۱۸ بازیکن غیربومی دارد در صورتیکه در سال‌های گذشته ۱۸ بازیکن بومی چه در آبادان و چه در این تیم بودند. حال و هوا در این تیم نسبت به گذشته فرق کرده و مسئولان باید ببینند که آیا واقعاً نسبت به اهدافشان جلو می‌روند یا خیر، بالاخره هوادار حق دارد، من مخالف بعضی رفتارها هستم اما باید هیجان وجود داشته باشد. همین فشارها باعث بشود که بعضی از بازیکنان بخواهند از تیم جدا شوند.

وی در پایان اظهار داشت: همیشه جو تیم‌های ریشه‌دار مثل پرسپولیس، سپاهان، استقلال، تراکتورسازی متفاوت است و هرکسی که در این تیم حضور دارد باید فشارهای زیادی را تحمل کند. این اتفاق‌ها در واقع در فوتبال طبیعی است و ممکن است برای هر بازیکنی به وجود بیاید، جو آبادان با دیگر شهرها واقعاً متفاوت است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۷ )