مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم گفت: شرایط تیم بسیار خوب است، بازیکنان و کادر فنی با روحیه بالا مقابل استقلال به میدان می‌روند، امیدواریم ۳ امتیاز را کسب و دل هواداران را شاد کنیم.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم گفت: شرایط تیم بسیار خوب است، بازیکنان و کادر فنی با روحیه بالا مقابل استقلال به میدان می‌روند، امیدواریم ۳ امتیاز را کسب و دل هواداران را شاد کنیم. بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص بازی پارس جنوبی مقابل استقلال تهران اظهار داشت: تمرینات خوبی را در این هفته انجام دادیم، شرایط تیم پارس جنوبی بسیار خوب است، مطمئناً با روحیه و انگیزه بالا مقابل تیم خوب استقلال تهران به میدان خواهیم رفت و به دنبال این هستیم ۳ امتیاز کامل را کسب کنیم.

وی در ادامه افزود: استقلال تهران تیم بسیار خوبی است، کادر فنی و همچنین بازیکنان خوبی را در اختیار دارد مطمئناً بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت اما ما به دنبال این هستیم تا دل هوادارانی که از راه دور به تهران آمده‌اند را شاد کنیم. ما یک نفر مصدوم داریم اما تمام نفرات و بازیکنان در حال حاضر آماده هستند، کادر فنی تیم استقلال را به خوبی آنالیز کرده و امیدواریم که نتیجه خوبی را مقابل این تیم کسب کنیم.

 

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم در پایان در خصوص نتایج فراز و نشیب پارس جنوبی جم نسبت به نیم‌فصل اول اظهار داشت: به هر حال ما نسبت به شرایطی که داشتیم نتایج خوبی را کسب کردیم و در حال حاضر در جایگاه خوبی در جدول قرار داریم به هر حال کمی بدشانس بودیم در بعضی از بازی‌ها ولی من از کادر فنی و عملکرد بازیکنانم راضی هستم امیدوارم در ادامه نتایج خوبی را کسب کنیم تا بتوانیم جایگاهی که داریم را حفظ کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.