مدافع آرژانتینی در مراسم تودیعش گفت: خوشحالم که به همراه بهترین تیم دنیا بودم.

مدافع آرژانتینی در مراسم تودیعش گفت: خوشحالم که به همراه بهترین تیم دنیا بودم. به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه بارسلونا امروز مراسمی را به مناسب خداحافظی خاویر ماسکرانو، مدافع آرژانتینی خود با حضور تمام ستارگان فعلی و مدیریت باشگاه برگزار کرد.

ماسکرانو در جلسه تودیع خود گفت: احساس افتخار و عزت می‌کنم که همه به من لطف دارند. خوش شانس بودم که ۷ و نیم سال در اینجا بودم و این آرزوی من بود که محقق شد. اکنون زمان آن رسیده است تا این رویا تمام شود و در واقعیت زندگی کنم. همبازی‌هایم راز موفقیتم در این ۷ سال بوده‌اند. زمانیکه به بارسلونا آمدم انتظار داشتم که در کنار ستارگان بزرگ فوتبال دچار ضعف شوم و آنها را دچار مشکل کنم چون آنها بهترین های دنیا بودند اما برخلاف همه این ها با خانواده‌ای مواجه شدم که پشتیانت بودند تا بهترین عملکرد را داشته باشید.

وی در ادامه درباره سخنان بارتامئو، رئیس باشگاه که در خطاب به او گفت که می‌تواند به عنوان مربی به بارسلونا برگردد، گفت: بازگشتن به عنوان مربی؟ این بسیار خوب است که این کار را تجربه کنم. تاکنون به این موضوع فکر نکرده بودم. از سخنان رئیس باشگاه بسیار خوشحال شدم و از او به خاطر تمام چیز تشکر می‌کنم.

مدافع آرژانتینی بارسا ادامه داد: زمانیکه تصمیم رفتن را گرفتم یکی از سخت ترین اوقات بود چون خاطرات زیادی را به همراه تیم، ورزشگاه و هواداران داشتم اما در پایان باید این امور به پایان برسد و تصمیم گرفته شود. باعث افتخارم است که به همراه تیمی بودم که تاریخ سازی کرد و بهترین تیم دنیا است. بازی در خط میانی تیمی که بهترین هافبک های دنیا را دارد، بسیار سخت بود به همین خاطر به مربی گفتم تا مرا در خط دفاع استفاده کند و من آن را قبول کردم و مهمتر از همه چیز این بود که به همراه بارسا بودم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.