سرمربی پارس جنوبی جم مدعی شد اگر تیمش موفق به شکست استقلال شود، امیدواری زیادی برای دستیابی به عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر پیدا خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: قبل از اینکه راجع‌به بازی صحبت کنم باید گلایه کنم که برخی مواقع صحبت‌های من خوب انعکاس داده نمی‌شود. در مورد بازی هم باید بگویم بازی بسیار مهمی برای دو تیم است که برای کسب سهمه آسیا تلاش می‌کنند. انتظار می‌رود بازی خوبی را در چمن هموار آزادی ببینیم.

وی ادامه داد: از طرفداران استقلال، پرسپولیس، هواداران پارس جنوبی و مردم استان بوشهر می‌خواهم که به ورزشگاه آزادی بیایند و شاهد یک مسابقه جذاب باشند. ما قطعاً برای کسب سه امتیاز به زمین می‌رویم، چون ضمن احترام به تیم استقلال ما در جدول در همه آمارها از استقلال بالاتریم و می‌توانیم این تیم را در ورزشگاه آزادی شکست دهیم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی در خصوص اُفت تیمش در نیم‌فصل اول لیگ برتر گفت: ما دچار اُفت نشده‌ایم. کیفیت بازی‌های‌مان این امر را تأیید می‌کند، اما باید بدانیم بازی‌ها در دور برگشت سخت‌تر می‌شوند. به جز چند تیم مانند ذوب‌آهن و گسترش فولاد که در نیم‌فصل دوم نتایج خوبی کسب کردند، سایر تیم‌ها همین مشکل را دارند، چون تیم‌ها در نیم‌فصل دوم خطر سقوط را احساس می‌کنند یا اینکه برای قهرمانی و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا می‌جنگند. اگر بدشانس نبودیم و توپ‌های ما به تیر دروازه حریفان برخورد نمی‌کرد یا پنالتی‌های خود را از دست نمی‌دادیم، می‌توانستیم نتایج بهتری کسب کنیم.

تارتار در پاسخ به این پرسش که آیا پارس جنوبی می‌تواند نایب قهرمانی لیگ برتر را در پایان فصل کسب کند یا خیر، تصریح کرد: همان‌طور که گفتم استقلال به خصوص پس از اضافه شدن کادرفنی جدید تیم قابل احترامی است و منضبط و منسجم عمل کرده است. اگر این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم برای کسب مقام نایب قهرمانی امیدوار می‌شویم.

وی درباره زمزمه‌هایی مبنی بر اینکه به‌عنوان سرمربی سپاهان انتخاب خواهد شد، خاطرنشان کرد: من با پارس جنوبی قرارداد دارم و پیشنهاد رسمی به من ارائه نشده است. سپاهان تیمی است که من برای آن بازی کرده‌ام و تیمی قابل احترام محسوب می‌شود، اما تاکنون پیشنهاد رسمی به من ارائه نشده است. با این حال باید بگویم افتخار می‌کنم اگر جزو گزینه‌های سپاهان باشم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی در پاسخ به این پرسش که با توجه به جو سنگین ورزشگاه آزادی چطور می‌خواهد این فضا را در دقایق ابتدایی برای بازیکنان پارس جنوبی کنترل کند، تصریح کرد: ما جوهای سنگینی مانند آبادان و اصفهان را پشت سر گذاشته‌ایم. ما به گونه‌ای بازی می‌کنیم که داخل خانه و بیرون از آن برای‌مان فرقی نمی‌کند. فکر می‌کنم ما دومین تیم برتر در بازی‌های خارج از خانه بعد از پرسپولیس هستیم. ما بی‌پروا بازی می‌کنیم و شاید فردا این استقلال باشد که در دقایق ابتدایی تحت فشار قرار می‌گیرد.

تارتار در خصوص جذب محمد طیبی نیز خاطرنشان کرد: طیبی با توجه به اتفاقاتی که در ابتدای فصل پیش آمده بود خیلی دوست داشت بتواند به تیم ما کمک کند. باید قبول کنیم او یکی از بازیکنان خوب و فنی ماست. ما هم در پست دفاع فقط سه بازیکن داشتیم و کمبود احساس می‌کردیم، به همین دلیل این بازیکن را جذب کردیم.

وی در واکنش به این پرسش که محرومان و مصدومان تیم پارس جنوبی برای دیدار مقابل استقلال چه بازیکنانی هستند، گفت: ما میثم تیموری را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و به جز این بازیکن می‌توانیم از دیگر بازیکنان استفاده کنیم. این را هم باید بگویم از مربیان تیم ملی می‌خواهم و مطمئنم این بازی را خوب رصد خواهند کرد، من مطمئنم تیم من این حق را دارد تا در تیم ملی نماینده داشته باشد. بازیکنان ما هم خوب می‌دانند برای این کار باید ابتدا تیم موفق شود.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی در مورد شعارهایی که برخی از هواداران تیم پارس جنوبی در بازی‌های اخیر علیه او سر دادند، عنوان کرد: ۹۵ درصد از هواداران از ما رضایت دارند و توجه بیشتر ما هم روی آن ۹۵ درصد است. آن چند درصدی هم که شعار می‌دهند تحت تأثیر بازی بودند. می‌خواهم داستانی را تعریف کنم. روزی که من در جم حاضر شدم خطیب، سرپرست پارس جنوبی و موسوی، رئیس کانون هواداران این تیم از من درخواست کردند چند پیشکسوت پرسپولیس را به این شهر دعوت کنم تا آنها این افراد را ببینند، من در جواب به آنها گفتم مطمئن باشید به حدی قوی کار می‌کنیم که تیم‌های اصلی آنها به این شهر بیایند.

وی ادامه داد: اکنون ما به لیگ برتر صعود کردیم و مردم این شهر می‌توانند تیم محبوب‌شان را از نزدیک ببینند. این مثال را برای آنهایی زدم که الان معترض هستند. مطمئن باشید اگر تیم ما اکنون چهاردهم جدول بود، من مربی موفق محسوب می‌شدم. توقعات از تیم ما بالا رفته و من از بچه‌ها می‌خواهم بیشتر تلاش کنند تا اندک هواداران‌مان هم راضی شوند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.