سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: انتظار یک بازی زیبا در زمین هموار آزادی را داریم، دو تیم برای سهمیه آسیایی تلاش می‌کنند، ضمن احترام به تیم استقلال در آمار بهتر از حریف هستیم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: انتظار یک بازی زیبا در زمین هموار آزادی را داریم، دو تیم برای سهمیه آسیایی تلاش می‌کنند، ضمن احترام به تیم استقلال در آمار بهتر از حریف هستیم. به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی با استقلال اظهار داشت: برخی سایت‌ها خبر نشست‌های ما را خوب منتشر نمی‌کنند و باعث می‌شود که خواننده حتی به عقل ما هم شک کند امیدوارم جمله‌بندی‌ها درست باشد تا همه چیز مشخص باشد. انتظار یک بازی زیبا در زمین هموار آزادی را داریم، دو تیم برای سهمیه آسیایی تلاش می‌کنند. ضمن احترام به تیم استقلال در آمار بهتر از حریف هستیم. 

وی افزود: مطمئنا فردا تنها هدف تیم فوتبال پارس جنوبی کسب سه امتیاز است و ما برای سه امتیاز وارد زمین می‌شویم و می‌خواهیم استقلال را شکست دهیم.

* دچار افت نشدیم

تارتار در ادامه درخصوص افت تیمش در نیم فصل دوم گفت: ما دچار افت نشدیم و این موضوع را کیفیت بازی‌ها به ما می گوید. اگر یکی دو تیم مثل ذوب آهن و گسترش فولاد را از بقیه تیم‌ها جدا کنیم اکثر تیم ها نسبت به نیم فصل اول در نتیجه‌گیری دچار مشکل هستند چون یا برای سقوط نکردن می‌جنگند و یا اینکه مدعی قهرمانی هستند. ما اگر بدشانس نبودیم در هفته‌های گذشته می‌توانستیم نتایج بهتری کسب کنیم. 

* استقلال را شکست بدهیم به نایب قهرمانی امیدوار می‌شویم 

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی درمورد اینکه چقدر به کسب نایب قهرمانی در لیگ برتر امیدواریم گفت: استقلال تیم قابل احترامی است اما اگر بتوانیم این تیم را شکست بدهیم به نایب قهرمانی امیدوار می‌شویم. استقلال بعد از حضور کادر فنی جدیدش تیم منظبطی شده است. 

* باعث افتخارم است جز گزینه‌های سپاهان باشم 

تارتار درمورد بحث پیشنهاد باشگاه سپاهان به او برای سرمربیگری گفت: من با پارس جنوبی قرارداد داریم و پیشنهاد رسمی به من نشده اما سپاهان تیمی است که من برایش بازی کرده‌ام و تیم قابل احترامی است باعث افتخارم است که جزو گزینه‌هایشان باشم اما پیشنهاد رسمی به من نداده‌اند.

* فردا بازی را بی‌پروا آغاز می‌کنیم 

وی درمورد اینکه ممکن است در دقایق ابتدایی بازی تحت فشار هواداران و استقلال قرار بگیرد گفت: ما جوهای سنگینی مثل آبادان را پشت سر گذاشته‌ایم در اصفهان هم مقابل سپاهان بازی کدره‌ایم و به پیروزی رسیده‌ایم دومین تیم برتر خارج از خانه در لیگ هستیم تیم اول فکر می‌کنم پرسپولیس است. فردا بازی را بی‌پروا آغاز می‌کنیم و مطمئن باشید در شروع بازی استقلال تحت فشار قرار می‌گیرد. 

*بازیکنان پارس استحقاق بازی در تیم ملی را دارند

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی درخصوص بازگشت محمد طیبی به این تیم گفت: این بازیکن ابتدای فصل تیم ما را ترک کرد ولی خیلی دوست داشت به جمع ما برگردد ما هم در آن پست تنها سه بازیکن داشتیم و با جذب وی خیالمان تا حدودی راحت شد. 

تارتار در ادامه درخصوص اینکه فردا چه بازیکنانی را در اختیار ندارد گفت: ما فقط میثم تیموری را در اختیار نداریم اما می‌خواهم در اینجا به نکته‌ای اشاره کنم می‌دانم که مربیان تیم ملی بازی‌های استقلال و پرسپولیس با تیم‌های دیگر را خوب رصد می‌کنند و به نظرم بازیکنان تیم ما این استحقاق را دارند که به تیم ملی دعوت شوند. آنها در طول مسابقات نشان دادند که بحث فردی ندارند و در خدمت تیم هستند. 

* توقعات را بالا بردیم و به خاطر این به ما اعتراض می کنند

وی در پایان درخصوص اعتراض عده‌ای از هواداران پارس به نتایج این تیم در هفته‌های اخیر گفت: برای شما مثالی می‌زنم آن زمان که تیم ما در لیگ یک حضور داشت سرپرست و رئیس کانون هواداران باشگاه به ما گفتند بهتر است که پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس را به اینجا دعوت کنید تا هم بازیکنان با آنها آشنا شوند و هم هواداران یک جو خوب را تجربه کنند که من هم در جواب به آنها گفتم ما آنقدر قوی کار می‌کنیم که تیم‌های اصلی استقلال و پرسپولیس به اینجا بیایند. 

وی ادامه داد ما صعود کردیم و الان در لیگ برتر حضور داریم و به این خاطر این مثال را زدم که آن اندک هوادارانی که معترض بودند بدانند اگر الان پارس جم در رده چهاردهم جدول حضور داشت من برای آنها مربی موفقی بودم. در سالی که برای اولین بار در لیگ برتر هستیم ما توقعات را بالا بردیم که یک عده اندک به ما اعتراض کنند. 

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.