مهاجم ایرانی تیم شارلوای بلژیک گفت: از استرس دربی تهران با حضور ۱۰۰ هزار تماشاگر خوشم می‌آمد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کاوه رضایی درباره صحبت از تجربه حضور در فوتبال بلژیک برای دوستان ایرانی‌اش در گفت و گو با اسپورت مگزین بلژیک گفت: لیگ بلژیک تاکتیکی و بسیار فیزیکی است. باید آماده بازی برای ۳ مسابقه در ۶ روز باشم و در هر کدام از آنها ۱۲ تا ۱۳ کیلومتر می‌دوم.

ملی‌پوش ایرانی تیم شارلوا افزود: البته خیلی خوشحالم که لیگ بلژیک را انتخاب کردم، زیرا بسیار مهیج و قایق ایده‌آلی برای رسیدن به دیگر تیم‌های مطرح اروپایی است.

کاوه رضایی درباره تطابقش با فوتبال و زندگی در بلژیک اظهار داشت: می‌توانید فکر کنید برای یک ایرانی که از فرهنگ دیگری به بلژیک می‌آید پیشرفت در اروپا سخت باشد، البته جهان مدام کوچک‌تر می‌شود و کشورها به هم نزدیک شده‌اند. برای مثال من پیش از این تنها به اروپا آمده بودم. همراه تیم ملی فوتبال ایران نیز در اروپا حضور داشتم، البته سفر تفریحی نیز به اروپا داشته‌ام و ایرانی‌ها زیاد سفر می‌کنند. می‌دانستم چه چیزهای در انتظار من است و به همین‌خاطر چیزهای زیادی از همان آغاز برای من آشنا بود.

او درباره اسلام‌آباد غرب، محل تولدش هم گفت: در این شهر بسیاری از کردها زندگی می‌کنند. به خاطر جنگ شهر اسلام‌آباد غرب گذشته سختی داشت اما قدم به قدم بهتر می‌شود.

کاوه رضایی زمانی که به یک بازیکن حرفه‌ای تبدیل شده از ۲ تیم استقلال و پرسپولیس پیشنهاد داشت اما به استقلال پیوست. او در دربی سنتی سرخابی‌ها نیز حضور داشت. ملی‌پوش ایرانی تیم شارلوا در این رابطه اظهار داشت: واقعا یک دربی بزرگ است و آماده‌سازی آن از چند روز قبل صورت می‌گیرد. زمانی که تقویم رقابت‌ها اعلام می‌شود هواداران به زمان بازی دربی سرخابی‌ توجه می‌کنند. هواداران ۲ تیم به دقت یکدیگر را تعقیب می‌کنند اما همواره در یک اتمسفر خوب و بدون ایجاد مزاحمت برای هم قرار دارند.

وی ادامه داد: برای من سخت است که دربی تهران را با دیگر دربی‌های جهان مقایسه کنم، البته اطمینان دارم یکی از بزرگترین دربی‌های قاره آسیا است. حتما می‌دانید گاهی اوقات بیش از ۱۰۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند. در چنین دربی‌هایی باید انتظار فشار بسیار زیادی را داشته باشید اما صادقانه بگویم برای من هیچگاه این مسئله مشکلی نبود. واقعا این استرس دربی را دوست داشتم و از آن خوشم می‌آمد. در آخرین دربی همین استرس به من اجازه آمادگی بهتر در تمرینات را داد و می‌خواستم بهتر مهیای این بازی بزرگ شوم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.