پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم با آمدن مهاجم جدید استقلال مشکل گلزنی این تیم هر چه زودتر حل شود.

شاهرخ بیانی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص دیدار آبی پوشان برابر پدیده مشهد گفت: بازیکنان استقلال بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند و حتی می توانستند در دقایق پایانی با ضربه پنالتی امید ابراهیمی به سه امتیاز دست پیدا کنند که توپ ابراهیمی به گل تبدیل نشد و استقلال به تساوی برابر پدیده رضایت داد.

وی تاکید کرد: متاسفانه مشکل گلزنی آبی پوشان همچنان پابرجاست و امیدوارم با آمدن مهاجم جدید این معضل هر چه زودتر برطرف شود تا استقلال بتواند از موقعیت های بدست آمده نهایت استفاده را ببرد زیر این روزها آبی پوشان از گل نزدن مهاجمان خود ضربه زیادی خوردند و امتیازات زیادی را از دست داده اند.

پیشکسوت استقلال در خصوص اختلاف نظر داوران در مورد پنالتی هم گفت: متاسفانه این روزها اشتباهات داوری بسیار زیاد شده و این می تواند برای فوتبال ما مفید نباشد. اتفاقی که برای بازی استقلال برابر پدیده افتاد نشان داد که مشکلات داوری همچنان در فوتبال ما وجود دارد. همه معتقد هستند که در زمان زدن ضربه پنالتی بازیکنان پدیده قبل از ضربه زدن وارد محوطه جریمه شدند و پنالتی باید تکرار می شد اما داور این دیدار به این مسئله اعتقادی نداشت و این موضوع نشان دهنده آن است که این مشکل هنوز در فوتبال ما اتفاق نظر در بحث داوری وجود ندارد.

بیانی در مورد قرار گرفتن رحمتی درون دروازه در برابر پدیده گفت: این موضوع به کادر فنی مربوط است و آنها تصمیم می گیرند چه کسی درون دروازه قرار بدهند اما بعید می دانم حسین حسینی به خاطر خوردن یک گل بعد از ۱۰ بازی از دروازه بیرون گذاشته شده باشد.

وی در خصوص دیدار پنجشنبه آبی پوشان برابر فوتبال خوزستان گفت: به طور حتم بازی سختی برای استقلال در پیش خواهد بود. هر دو تیم بدنبال کسب نتیجه هستند و می خواهند پیروز شوند. فولادی ها بدنبال تثبیت جایگاه خود هستند و استقلال هم می خواهد وضعیت خود را در جدول بهبود ببخشد. آبی پوشان بدنبال این هستند تا با پیروزی بر فولاد و با حمایت هوادارانش به ۳ امتیاز دست پیدا کنند و امیدوارم مصدومان استقلال هم به این دیدار برسند تا آبی پوشان بتوانند با تمام نفراتشان به مصاف فولاد خوزستان بروند.

پیشکسوت استقلال در پایان خاطرنشان کرد: استقلال این روزها بیش از هر زمان دیگری به حمایت هودارانش نیاز دارد و انشاالله روز پنجشنبه طرفداران استقلال در ورزشگاه حاضر می شوند و تیم محبوبشان را مورد حمایت قرار می دهند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.