دبیر کمیته فوتسال می‌گوید سطح دانش مربیان فوتسال ایران پایین است و همین مسئله یکی از دلایل اصلی درگیری‌ در مسابقات به حساب می‌آید!

کاظم سلیمانی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره حواشی بازی های لیگ دسته اول فوتسال ایران و ناتمام ماندن مسابقه سن ایچ ساوه با سما دزفول گفت: یکسری تناقضاتی در اتفاقات این بازی وجود داشت. ما روز گذشته داور مسابقه را خواستیم که او هم توضیحاتی داد. داور اعلام کرد تماشاگران دزفولی بطری های زیادی را به زمین پرتاب می کردند و به همین خاطر تیم سن ایچ در این اتفاقات بی تقصیر است. در واقع مقصر اتفاقات این بازی، تیم سما دزفول است که ما گزارش کاملی را به کمیته انضباطی می فرستیم.

وی با اشاره به زد و خورد در بازی بالان صنعت با اهورا در لیگ دسته اول تصریح کرد: این اتفاقات بعد از پایان بازی رخ داد. هر دو تیم در این مسئله مقصر بودند ولی تیم بالان صنعت بیشتر تقصیر داشت چون شروع کننده درگیری بود. چند روزی است که گزارش این بازی را به کمیته انضباطی فرستاده ایم و منتظر نتیجه هستیم ولی تیم بالان صنعت چند بازی از تماشاگر محروم خواهد شد.

دبیر کمیته فوتسال ادامه داد: در لیگ دسته دوم هم بازی هیات کاشان با زرند کرمان ناتمام ماند و تیم زرند به بازی ادامه نداد. گزارش این بازی ناتمام هم در کمیته انضباطی هست.

سلیمانی در پاسخ به این سئوال که علت این همه حاشیه در لیگ های پایین چیست و چرا کمیته فوتسال فکری برای این اتفاقات نمی کند؟ گفت: متاسفانه سطح دانش مربیان فوتسال در لیگ های دسته اول و دوم پایین است و بیشتر حاشیه ها از اینجا شروع می شود. وقتی یک تماشاگر به داخل زمین بطری آب پرتاب می کند این با هماهنگی بوده است. در لیگ برتر هم به جز چند مربی، سایرین دانش زیادی ندارند. برای همین نامه ای را به کمیته آموزش فدراسیون فوتبال می دهیم تا سطح دانش مربیان را ارتقا بدهند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.