قائم مقام اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: صحبت های مهدی طارمی را قبول ندارم و باید واقعیت ها را گفت.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی ترکاشوند در گفتگو با رادیو تهران درباره ادعاهای مهدی طارمی در خصوص جعل قراردادش گفت: من در مورد این موضوع خیلی حرف دارم. هواداران کاملا حق دارند متوجه شوند که چه اتفاقی برای باشگاه رخ داده است. پس باید دقیق صحبت کرد. دوست عزیزمان مدام می آید و می گوید آقای طاهری قرار است کنفرانس خبری بگذارد. باید در این باره توضیح بدهم که آقای طاهری با تمام مدارکشان از صبح چهارشنبه می خواستند در باشگاه نشست بگذارند اما مدیران باشگاه پرسپولیس خواستند تا این موضوع به تعویق بیفتد. پس از آن هم زلزله آمد و بعدش هم که از جام حذفی کنار رفتیم و آقای گرشاسبی خواستند تا مدارک را بدهند و بی خیال نشست خبری شوند.

وی افزود: آقای طاهری سه روز به باشگاه رفت تا این کنفرانس خبری را برگزار کند. الان از آقای گرشاسبی بپرسید که چرا این نشست را برگزار نکردند.

قائم مقام اسبق باشگاه پرسپولیس در واکنش به صحبت های طارمی گفت: حرف های طارمی را اصلا قبول ندارم. وکیل او آقای ابراهیمی است و ای کاش ایشان هم دعوت می کردید تا در رادیو صحبت کند. دو روز قبل از دربی که توانستیم استقلال را ببریم و لیگ هم هنوز تمام نشده بود تا به ترکیه برود، با آقای طارمی به تفاهمات لازم برای تمدید قرارداد رسیده بودیم. تمام نکات و تمام آپشن ها را بررسی کردیم. او گفت می خواهم با داماد و خواهرم به ترکیه بروم. ما هم گفتیم برو و سپس رفت و در آنجا قرارداد بست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.