سرمربی روخی‌بلانکو مسئولیت شکست تیمش برابر سویا و حذف از گردونه مسابقات جام حذفی اسپانیا را بر عهده گرفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیه‌گو سیمئونه در پی شکست ۳ بر یک بامداد امروز (چهارشنبه) شاگردانش مقابل سویا در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم‌نهایی جام حذفی اسپانیا که باعث شد در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه ۵ بر ۲ تن به شکست بدهند و از دور رقابت‌ها حذف شوند، گفت: من تمام مسئولیت حذف از جام حذفی اسپانیا و لیگ قهرمانان اروپا را بر عهده می‌گیرم.

وی ادامه داد: هنوز چهار ماه تا پایان فصل جاری باقی مانده است و در رقابت‌های لالیگا و لیگ اروپا به مانند همیشه رقابت خواهیم کرد. سویا در این بازی از فرصت‌های خود بهتر استفاده کرد. آنها هم در این بازی و هم در بازی برگشت از فرصت‌های خود به بهترین شکل ممکن بهره بردند و همین کار را برا‌ی‌شان در این دو بازی راحت کرد.

سرمربی آرژانتینی روخی‌بلانکو تأکید کرد: ما تا آستانه برگرداندن نتیجه مجموع دو دیدار پیش رفتیم و حتی نتیجه را به تساوی یک بر یک در این بازی کشاندیم، اما ریکو (دروازه‌بان سویا) عالی بازی کرد و با واکنش‌هایش بازیکنان ما را در گلزنی بیشتر ناکام گذاشت. دوست داشتیم در فینال جام حذفی در ورزشگاه خانگی خود یعنی واندا متروپولیتانو بازی کنیم. به هر حال باید خودمان را بالا بکشیم، کاری که همیشه کرده‌ایم و به فکر رقابت‌‌های لالیگا باشیم.

سیمئونه در پایان خاطرنشان کرد: به نظرم سویا تیم بهتری بود و وقتی حریف بهتر از شما بوده باید به آنها تبریک گفت. باید بررسی کنیم که ببینیم کجا مرتکب اشتباه شده‌ایم و نقاط ضعف خود را بهبود ببخشیم. ما باید تا آخرین لحظه بجنگیم تا در بهترین جایگاه ممکن در لالیگا و لیگ اروپا به کارمان پایان دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.