سرپرست باشگاه سپاهان می‌گوید هنوز باشگاه برای انتخاب سرمربی به جمع‌بندی نرسیده است.

مسعود تابش در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال سپاهان اظهار داشت: همانطور که از قبل گفته‌ایم مذاکرات با گزینه‌های نهایی باشگاه ادامه دارد و تا آخر هفته جاری و حداکثر تا روز شنبه سرمربی جدید تیم را معرفی می‌کنیم. هنوز در باشگاه به جمع‌بندی واحد نرسیده‌ایم اما در روز‌های اخیر گزینه‌ها را محدود کرده‌ایم. گزینه‌ ایرانی و خارجی برای نشستن روی نیمکت سپاهان شانس برابر دارند.

وی درباره منتفی شدن حضور الکساندر نوری در سپاهان تصریح کرد: نوری تا پایان تابستان با باشگاه وردربرمن قرارداد دارد و عملاً دیگر حضور این مربی در سپاهان منتفی شده چرا که نوری بر اساس قراردادش دارد پول دریافت می‌کند و اگر قرار باشد به تیم ما بیاید باید این هزینه را نیز پرداخت کنیم.

سرپرست باشگاه سپاهان ادامه داد: نوری یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های ما بود و خودش هم ابراز تمایل کرده بود که به سپاهان بیاید اما این مربی متاسفانه تحت قرارداد باشگاه دیگری است و این نگرانی وجود دارد که در ادامه دچار مشکل شود.

تابش عنوان کرد: در انتخاب سرمربی خیلی عجله نمی‌کنیم چون ما دنبال مربی‌ای هستیم که بعد از حضور دوباره به دنبال عوض کردن او نباشیم. ممکن است است دو, سه روز بالا پایین شود اما عجله‌ای در کار نیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.