ستاره کوبایی الاصل تیم والیبال زنیت کازان گفت: پیشنهاد زنیت برای من در اولویت است و اگر هم در آینده این تیم را ترک کنم، همچنان گزینه اول من برای بازگشت است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ویلفردو لئون، ستاره کوبایی‌الاصل تیم والیبال زنیت کازان از سال ۲۰۱۴ در این تیم روسی بازی می‌کند. او در ۳ سال گذشته، همه افتخارات ممکن را با این تیم تاتارستانی فتح کرده است. ۳ قهرمانی لیگ روسیه، ۳ عنوان قهرمانی جام حذفی، ‌۳ مدال طلای باشگاه‌های اروپا و اخیراً جام قهرمانی باشگاه‌های جهان هم به آن اضافه شده است.

در روزهای اخیر اما شایعه انتقال لئون که به واسطه همسر لهستانی خود، گذرنامه این کشور را نیز دارد به سری A ایتالیا و تیم پروجا، بیشتر و بیشتر به گوش می‌رسد.

لئون می‌گوید: من پیشنهادات زیادی دارم و مذاکراتی در حال انجام است. من فصل جاری را قطعاً در کازان تمام خواهم کرد ولی گزینه‌های دیگر هم در دست بررسی هستند. مدیر برنامه‌های زیادی هر روز با من تماس می‌گیرند.

این بازیکن ۲۴ ساله ادامه داد: پیشنهاد زنیت برای من در اولویت است و اگر هم در آینده این تیم را ترک کنم، همچنان گزینه اول من برای بازگشت است. زمانی که من نمی‌توانستم جایی بازی کنم،‌ ولادیمیر آلکنو (سرمربی زنیت)، بدون هیچ تردیدی به من اعتماد کرد و من پس از ۲۷ روز تمرین با این تیم قرارداد بستم.

او در مورد آلکنو گفت: آلکنو فقط یک مربی بزرگ نیست بلکه یک روانشناس بزرگ هم هست. من به او اعتماد کامل دارم. او در طول تمرین و مسابقه ما را کاملاً تخلیه می‌کند ولی بعد از آن مثل یک دوست، کنار ماست. ما با او نه تنها در مورد والیبال بلکه هر موضوعی حرف می‌زنیم. ما رابطه بسیار خوب داریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.