عضو هیأت مدیره باشگاه سپاهان گفت: وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد، ما باید چه کار می‌کردیم، هیأت مدیره که نمی‌تواند برای سپاهان گل بزند.

عضو هیأت مدیره باشگاه سپاهان گفت: وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد، ما باید چه کار می‌کردیم، هیأت مدیره که نمی‌تواند برای سپاهان گل بزند. محمد سلطان‌حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در پی نتایج تیم سپاهان، از یک هفته قبل از دیدارهای هفته بیستم لیگ برتر فوتبال، به کرانچار در خصوص نتایج تیم هشدار داده بودیم.

وی افزود: پس از باخت سپاهان به تیم سپیدرود، روز شنبه، به همراه منوچهر نیکفر، رئیس هیأت مدیره باشگاه، جلسه‌ای چهار ساعته را با کرانچار برگزار کردیم.

عضو هیأت مدیره باشگاه سپاهان با اشاره به جزئیات توافق با سرمربی سابق سپاهان یادآور شد: در این جلسه، کرانچار تأکید داشت که قرارداد دوساله‌ای دارد و خواستار دریافت مبلغ قرارداد حدود ۹۰۰ هزار یورویی‌ خود بود.

وی با بیان اینکه وقتی تیمی بازیکنی را نمی‌خواهد، می‌تواند وی را روی سکو یا نیمکت ذخیر‌ه‌ها بفرستد اما با مربی باید به هر نحوی شده توافق کرد، تأکید کرد: پس از مخالفت با این درخواست کرانچار، وی خواستار دریافت نصف قرارداد فصل آینده بود و پس از صحبت‌ بسیار که با چالش زیادی همراه بود، در نهایت قبول کرد به تعداد بازی‌های این فصل، قراردادش را دریافت کند.

سلطان‌حسینی با اشاره به حمایت شرکت فولاد مبارکه و بهرام سبحانی از باشگاه سپاهان تصریح کرد: برای لیگ شانزدهم، ویسی برترین مربی داخلی بود و استقلال خوزستان را به قهرمانی رسانده بود و اعضای کمیته فنی روی او نظر داشتند اما در این مسابقات تیم خوب نتیجه نگرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان متذکر شد: پس از کنار رفتن ویسی، کرانچار انتخاب شد که دو قهرمانی با تیم سپاهان داشت و در ۶ بازی باقی مانده لیگ فصل گذشته بسیار خوب نتیجه گرفت، از این‌رو همه هواداران موافق ادامه فعالیت وی بودند.

وی با بیان اینکه، بودجه مورد نیاز از سوی شرکت فولاد مبارکه در اختیار باشگاه قرار گرفت، تصریح کرد: بازیکنان مورد نظر کرانچار به خدمت گرفته شدند، وی در هر پست دو بازیکن معرفی کرد که با یکی قرارداد بستیم.

سلطان‌حسینی خاطرنشان کرد: وظیفه هیأت مدیره، جذب منابع مالی است و بازیکنانی نظیر ساسان انصاری که فصل گذشته یکی از بهترین‌های لیگ گذشته بود و مروان حسین، بهترین گلزن لیگ عراق را به خدمت گرفتیم، آقایی، پورغاز و علی کریمی نیز بازیکنان ملی‌پوش هستند اما تیم در حد انتظار نتیجه نگرفت.

این مقام مسئول ادامه داد: وقتی تیم نتیجه نگرفت، ما باید چه کار می‌کردیم، هیأت مدیره که نمی‌تواند برای سپاهان گل بزند.

به گزارش فارس، بر اساس اظهارات عضو هیأت مدیره سپاهان قرار بر این بوده کرانچار برای ۶۰ بازی در دو فصل مبلغی در حدود ۹۰۰ هزار یورو دریافت کند که با توجه به توافق صورت گرفته، وی در پایان کارش برای ۲۰ بازی در لیگ برتر امسال چیزی حدود ۳۰۰ هزار یورو معادل بیش از یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از سپاهان دریافت کرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.