رئیس فدراسیون فوتبال از شرایط این رشته در ایران ابراز رضایت کرد و گفت: شرایط خوبی داریم و «فلش» فوتبال رو به بالا و پیشرفت است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی تاج در پاسخ به این پرسش که آیا کی‌روش در ایران می ماند یا خیر، گفت: امیدواریم آقای کی‌روش در تیم ملی بماند. به نظر من ایشان قابل قبول هستند.

علی ضیا مجری برنامه فرمول یک که تاج مهمانش بود در ادامه صحبت های رئیس فدراسیون گفت: آقای کی روش خیلی ایرانی شده اند و در مصاحبه ای که با ایشان داشتم، به من گفتند در ایران متوجه اتفاقی شدم و آن این است که وقتی می گویند «فردا -ان شاء الله» کار انجام نمی شود.

در ادامه تاج گفت: آقای کی روش اقتدار خوبی به تیم ما می دهند. ما در بخش های مختلف دچار اشکلاتی هستیم ولی در حوزه فوتبال فلش‌مان به سمت بالا است، یعنی در واقع قهرمان آسیاییم، در فوتسال سوم دنیا هستیم و در فوتبال نوجوانان به جام جهانی رفته ایم.

رییس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: در فوتسال همیشه پشت سر اسپانیا می ایستیم و خیلی تلاش می کنیم که مقام اول دنیا را به دست آوریم ولی برای رسیدن به این مقام باید تلاش بسیاری کنیم.

در ادامه ضیا از تاج پرسید آیا مشکل میزبانی تیم های باشگاهی ما در جام باشگاه های آسیا حل شدنی است و او پاسخ داد: فوتبال جای گردن کلفتی و قداره کشی نیست و جای گفتن اینکه من به کشوری نمی روم نیست، AFC باید این قضیه را لحاظ کند و من چون رئیس فدراسیون هستم نمی خواهم خیلی در این باره صحبت کنم.

وی افزود: بار آخری که در هلند با «جانی اینفانتینو» رئیس فیفا و دبیرکل سابق یوفا صحبت کردیم سوال ما این بود که برداشت شما از جلسه کمیته مسابقات در تایلند چی بود؟ من دیدم که برداشت ایشان با ما یکی است و قرائت دیگران از آن جلسه چیز دیگری است و می گویند کمیته AFC گفته است کمیته "علاقمندی "خود را به اینکه بازی ها همه باید به کشورهای یکدیگر بروند نشان داد و این مصوب نیست و هنوز خیلی روی این قضیه بحث داریم و اینفانتینو گفت به نظرم همه کشورها باید بروند و بیایند و ما دنبال مواضع آینده فیفا هستیم.

در ادامه علی ضیا نظر رئیس فدراسیون فوتبال را در رابطه با اوضاع فوتبال بانوان و مسائل پیرامون آن از قبیل اسپانسر جویا شد و تاج اظهار کرد: فوتبال بانوان نسبت به گذشته خیلی بهتر شده و لیگ پویا و پربازده ای داریم که همه بازی های آن به موقع انجام می شود، اما نسبت به آسیا عقب تر هستیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: کشور یک بار باید بالاخره تکلیفش را با فوتبال معلوم کند و ما فوتبال را با ۴۵ میلیارد اداره می کنیم و این در حالی است که کشور قطربا ۴۵۰۰ میلیارد فوتبالش را می چرخاند. عربستان و کره و ژاپن و امارات نیز به همین صورت است و با این پولی که داریم ماحصلش همین می شود و با همین بودجه کم تلاش شده تا فضا آرام باشد، بهترین بازی ها را برگزار کنیم و لیگ به موقع باشد .

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.