کاپیتان تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: کسر شش امتیاز به تیم ما ضربه زد و بضاعت پدیده در حد تیمی مثل پرسپولیس نیست که بتواند این کسر امتیاز را جبران کند.

رضا ناصحی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره نوسان پدیده در نتیجه‌گیری بعد از اینکه شش امتیاز از آنها کسر شد، گفت: به‌هرحال این اتفاق به تیم ما ضربه زد. چند سال پیش هم شش امتیاز از پرسپولیس کم شد، ولی آنها در کورس قهرمانی بودند و بضاعت بالایی داشتند که توانستند به قهرمانی برسند. طبیعتاً ما مثل پرسپولیس نیستیم که بتوانیم این شش امتیاز را خیلی راحت جبران کنیم و حتی برای تیمی مثل پدیده تفاضل گل هم می‌تواند سرنوشت‌ساز باشد چه برسد به اینکه بخواهیم شش امتیاز را جبران کنیم.

وی در ادامه افزود: بچه‌های ما تا حدودی از لحاظ ذهنی در فصل نقل‌وانتقالات به‌هم ریختند، چون اکثر آنها پیشنهاد داشتند، ضمن اینکه با جدایی اکبر ایمانی هم تا حدودی دچار مشکل شدیم. با این حال ما تلاش می‌کنیم که بتوانیم در آینده خوب امتیاز بگیریم و در بازی با استقلال هم ثابت کردیم که پتانسیل فنی بالایی داریم.

کاپیتان تیم فوتبال پدیده خراسان همچنین در مورد تقابل تیمش با سایپا خاطرنشان کرد: بازی کردن با تیم‌های علی دایی بسیار سخت است و طبیعتاً روز آسانی در پیش نخواهیم داشت. ما به اندازه کافی امتیاز از دست داده‌ایم و قطعاً تلاش می‌کنیم سه امتیاز را بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.