مدیر رسانه ای باشگاه سپاهان گفت: برخی نام هایی که برای سرمربیگری سپاهان مطرح شده اند ظاهرا به اصرار و اشتیاق خود آنها بوده است.

مدیر رسانه ای باشگاه سپاهان گفت: برخی نام هایی که برای سرمربیگری سپاهان مطرح شده اند ظاهرا به اصرار و اشتیاق خود آنها بوده است. به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه سپاهان،مرتضی رمضانی راد با اعلام این مطلب گفت: از اینکه نام برخی مربیان داخلی برای هدایت سپاهان مطرح می شود تعجب می کنیم و وقتی پیگیر این موضوع می شویم متوجه می‌شویم طرح این نام ها اصرار و علاقه خود این مربیان برای سرمربیگری سپاهان بوده است.

وی ادامه داد: هر چند سپاهان جایگاه خوبی در جدول ندارد، اما شان و شخصیت و عقبه آن به گونه ای نیست که برخی مربیان متوسط شانس هدایت آن را پیدا کنند و اگر در دوره ای هم این اتفاق افتاده تاوان آن را داده ایم.

رمضانی راد در رابطه با گزینه های داخلی مد نظر سپاهان گفت: تاکید مدیران باشگاه این است که فعلا نامی رسانه ای نشود، اما به جز یکی دو گزینه داخلی، سایر مربیان ایرانی که در تلاش و ارتباط هستند که از طریق برخی رسانه ها در دایره بررسی های سپاهان بیایند، شانسی ندارند و اشتیاقی که آنها برای هدایت تیم ما دارند دو طرفه نیست!

وی در پایان گفت: برخی نام های خارجی نیز از سوی افراد مرتبط با ایجنت ها مطرح شده اند و تاکنون در جلسات هیئت مدیره و کمیته فنی باشگاه نامی از آنها نیامده است. همانگونه که مدیران باشگاه اعلام کرده اند تا چند روز آینده سر مربی سپاهان انتخاب و به همه گمانه زنی ها پایان داده می شود.

به گزارش فارس، شب گذشته شایعه شده بود علیرضا منصوریان سرمربی تیم سپاهان شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.