هافبک هجومی جدید تیم فوتبال اینتر می‌گوید از تصمیمش برای انتقال قرضی به اینتر راضی است و اینکه این جابجایی می‌تواند نقطه عطفی در دوران بازیگری او باشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رافینیا پس از امضای قرارداد ۶ ماهه‌اش که او را به صورت قرضی از بارسلونا به نراتزوری انتقال می‌دهد، گفت که از این جابجایی راضی است و هدفش کمک به اینتر برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپاست.

رافینیا با اینتر قراردادی بسته که در پایان فصل با پرداخت ۳۵ میلیون یورو از سوی طرف ایتالیایی، قطعی خواهد شد.

او پس از امضای قراردادش با اینتر به شبکه تلویزیونی این باشگاه گفت: من واقعاً خوشحالم. اینجا بودن احساس خوبی دارد. این مقطع مهمی در زندگی من است و کلی انگیزه داشتم تا به این مقطع جدید از دوران بازیگری‌ام برسم. بازیکن بزرگی در اینتر بازی کرده‌ام و تاریخ‌ساز شده‌اند. من هم می‌خواهم بهترین بازی‌هایم را در این تیم ارائه کنم و هرچه در توان دارم بگذارم تا با پیراهن اینتر جام ببرم.

رافینیا ادامه داد: امیدوارم تا جای ممکن برای اینتر بازی و به این تیم کمک کنم به اهدافش از جمله کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برسد. من می‌توانم در پست‌های فراوانی برای اینتر بازی کنم، در سمت راست، یا چپ. برای بازی در اینتر هم پیراهن شماره ۸ را انتخاب کرده‌ام.

بازیکن برزیلی اینتر درباره هم‌تیمی‌های جدیدش در نراتزوری هم عنوان کرد: همیشه داشتن هم‌تیمی‌هایی که به زبان خودت صحبت کنند، خوب است. من همچنین مائورو ایکاری را می‌شناسم چون قبلاً در کنارش بازی کرده‌ام.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.