هافبک ملی‌پوش تیم فوتبال سایپا ابراز امیدواری کرد، یکی از بازیکنانی باشد که تیم ملی را در جام جهانی ۲۰۱۸ همراهی خواهند کرد.

مهدی ترابی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره شرایط سایپا و نتایج خوب این تیم در هفته‌های اخیر گفت: خوشبختانه در هفته‌های اخیر توانستیم نتایج خوبی بگیریم و پیروزی برابر تراکتورسازی هم برای ما بسیار باارزش بود. ما از لحاظ فنی لیاقت این را داشتیم که الان جایگاه بهتری داشته باشیم، ولی تلاش می‌کنیم تا در بازی‌های باقیمانده بهترین عملکرد را داشته باشیم و به یک رتبه مناسب دست پیدا کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که سایپا چقدر برای کسب سهمیه آسیا شانس دارد، خاطر نشان کرد:‌ ما برای رسیدن به این عنوان تلاش می‌کنیم، ولی باید این را هم در نظر گرفت که تیم‌های دیگر هم دنبال کسب سهمیه هستند و چیزی قابل پیش‌بینی نیست.

هافبک ملی‌پوش تیم فوتبال سایپا در مورد اینکه آیا مشکلات مالی این باشگاه برطرف شده است، تصریح کرد: تعدادی از بچه‌ها درصد کمی از قراردادهای‌شان را دریافت کرده‌اند، ولی هنوز تعدادی از بازیکنان پول نگرفته‌اند. باشگاه قول داده است که مشکلات را برطرف کند.

ترابی که در چند سال اخیر بارها بحث جدایی‌اش از سایپا مطرح شده است در مورد این که برای فصل آینده چه برنامه‌ای دارد، عنوان کرد: من هنوز تصمیم خاصی نگرفته‌ام و چیزی قابل پیش‌بینی نیست. باید ببینم شرایطم برای جام جهانی چه خواهد شد. من امیدوارم که در لیست نهایی کی‌روش قرار بگیرم و بعد از جام جهانی یک تصمیم خوب بگیرم. قرار گرفتن در لیست نهایی تیم ملی آسان نیست، ولی امیدوارم همراه با ایران به جام جهانی روسیه بروم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.