نشست شب گذشته وینفرد شفر با مدیران باشگاه استقلال حدود ۹ ساعت به طول انجامید.

نشست شب گذشته وینفرد شفر با مدیران باشگاه استقلال حدود ۹ ساعت به طول انجامید. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، وینفرد شفر روز گذشته به همراه دستیارانش راهی باشگاه استقلال شد تا پیرامون مهاجم خارجی و آخرین شرایط گومز پینتو با افتخاری به صحبت بپردازد. اگر چه عدم حضور دستیاران شفر در این جلسه دلخوری‌هایی را به وجود آورد اما در نهایت سرمربی آبی‌پوشان با مدیران این باشگاه صحبت‌هایی را در این زمینه انجام داد.

ظاهرا گزارش تست‌های پزشکی مهاجم مدنظر استقلال چندان خوب نبوده و این بازیکن به دلیل آسیب سختی که از ناحیه مچ پا در سال گذشته دیده بود همچنان در معرض آسیب دیدگی جدی قرار دارد.پیش از این در نشستی که دو هفته پیش با حضور افتخاری، شفر و دکتر نوروزی برگزار شده بود مقرر شد که برای جذب بازیکن حتما نظر کادر پزشکی گرفته شود تا مشکلاتی نظیر ماجرای جباری دوباره تکرار نشود. به همین دلیل دکتر نوروزی تمامی گزارش‌های مد نظر خود را در مورد این بازیکن به باشگاه ارائه کرد.

نکته جالب توجه در نشست روز گذشته این بود که این جلسه حدود ۹ ساعت طول کشید و شفر در این نشست با مدیران استقلال از ساعت ۱۵ تا ۲۴ در حال رایزنی بود.

پیش از این الحاجی گرو و بکامنگا ۲ گزینه استقلال برای خط حمله بودند که حضور هر دو نفر به دلایل مختلف منتفی شد و نفر سوم نیز با شرایط پیچیده‌ای مواجه شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.