سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز اعتقاد دارد درگیری پایان بازی تیمش مقابل اکسین البرز توسط تیم میزبان برنامه‌ریزی شده بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، دیدار تیم‌های اکسین البرز و شهرداری تبریز در هفته بیستم لیگ دسته اول فوتبال روز یکشنبه با برتری یک بر صفر تیم اکسین خاتمه یافت و در پایان این دیدار درگیری شدیدی بین عوامل دو تیم رخ داد.

سیروس دین‌محمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، درباره این درگیری‌ها اظهار داشت: انتظار میهمان‌ نوازی از کرجی‌ها را داشتیم، اما نمی‌دانم چرا این برخوردها با ما شد. پیروزی نوش جان اکسینی‌ها، اما چرا اینطور میهمان‌ نوازی کردند؟ تیم میزبان باید پاسخگوی اتفاقات این دیدار باشد. مربی و بازیکنِ من را در پایان بازی کتک زدند و باید جواب این کارشان را بدهند.

وی ادامه داد: در بازی دور رفت این دو تیم، من در تیم شهرداری حضور نداشتم،‌ اما شنیده‌ام در آن بازی هم تیم اکسین جنجال به پا کرده است. فوتبال برد و باخت دارد، ما در تبریز به ملوان باختیم و به آنها تبریک گفتیم. واقعاً اتفاقات این بازی تعجب‌آور بود. برنامه‌ریزی کرده بودند بازیکنان من را در پایان بازی کتک بزنند. شکایت خودمان را انجام داده‌ایم و باید رسیدگی شود چه کسانی کنار زمین بودند و به بازیکنان ما حمله کردند. فقط خبرنگاران و عوامل بازی حق حضور در کنار زمین را دارند، اما در این مسابقه افراد نامعلومی دور زمین بودند و همان‌ها اعضای تیم من را کتک زدند.

سرمربی تیم شهرداری تبریز در ادامه با اشاره به صحبت‌های علی لطیفی سرمربی اکسین البرز تصریح کرد: لطیفی گفته برادر من را کتک زده‌اند، اما چرا برادر او کنار زمین بوده و چه کاری انجام می‌داد؟ حتماً برادر لطیفی به بازیکنان توهین کرده که درگیری شروع شده است.

« اعتقاد دارید درگیری‌ها برنامه‌ریزی شده بود؟» دین‌محمدی در پاسخ به این پرسش گفت: صددرصد اینطور بود. تعجب می‌کنم چرا عوامل کنار زمین باید به بازیکنان ما توهین کنند. مطمئن باشید اگر این آقایان روی سکوها بودند، هیچ موقع این اتفاقات رخ نمی‌داد. موضوع دومی که در این بازی اتفاق افتاد بحث خوشحالی پس از گل علی لطیفی بود. نمی‌دانم چرا او پس از گل آن طور جنجال به پا کرد. خوشحالی بعد از گل طبیعی است، اما چرا این آقا جلوی نیمکت ما آمد و آن حرکات را انجام داد. قطعاً مشکلی بوده که لطیفی این کار را انجام داده است. ناظر بازی کنار زمین بود و همه این مسائل را گزارش کرده است. همه دیدند چه کسانی جو ورزشگاه را خراب کردند. ما باختیم و به حریف هم تبریک گفتیم، اما آیا ما که میهمان بودیم، حریف را کتک زدیم؟ مگر اصلاً چنین چیزی امکان دارد که تیم میهمان بتواند اعضای تیم میزبان را کتک بزند؟

وی افزود: ما قطعاً پیگیری خواهیم کرد که برادر علی لطیفی کنار زمین چه کار می‌کرد. علی دوست ۲۰ ساله من است و بعد از بازی هم از من عذرخواهی کرد، اما این معذرت خواهی چه فایده‌ای دارد؟ خودش به من گفت «جو گیر» شدم، ولی اینکه نشد حرف! شما نگاه کنید لطیفی چند بار به خاطر همین حرکات محروم شده است. همانطور که گفتم او رفیق ۲۰ ساله من است، اما اگر اینطور می‌خواهد باشد، من این رفاقت را نمی‌خواهم. مطمئن باشید ما از طریق کمیته انضباطی این موضوع را تا انتها پیگیری خواهیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.