مالک باشگاه مشکی پوشان، گفت: خطر کسر امتیاز این باشگاه را تهدید نمی‌کند.

مالک باشگاه مشکی پوشان، گفت: خطر کسر امتیاز این باشگاه را تهدید نمی‌کند. محمدرضا عباسی در گفتگو با خبرنگار فارس در مشهد درباره نامه فیفا به این باشگاه، اظهار کرد: پیش از این جلسات مختلفی را با وکیل آلاجی سوسه برگزار کردیم و چند روز قبل قصد داشتیم تا طلب این بازیکن را به حسابش واریز کنیم که متوجه شدیم حسابش مسدود است.

وی ادامه داد: مشکلی در پرداخت طلب مطالبات این بازیکن سوئدی نداریم و فیفا نیز در نامه ای که زده است مهلت قرار داده است.با توجه به مسدود بودن حساب بانکی سوسه، ما با وکیل او صحبت کردیم و او نیز شماره حساب خودش را به ما داده است تا باشگاه پول را واریز کند.

عباسی اظهار کرد: هیچ خطری مبنی بر کسر امتیاز تیم ما را تهدید نمی کند و فردا نیز طلب سوسه را به حساب وکیلش واریز می کنیم تا موضوع به پایان برسد.

مالک باشگاه مشکی پوشان درخصوص شکست تیمش مقابل نفت تهران گفت: بازی که تمام شد به مرز سکته رسیده بودم. نمی دانم چه اتفاقی افتاد که این نتیجه رقم خورد اما ما دیگر فرصت فکر کردن به آن بازی را نداریم و باید به بازی های بعدی توجه داشتیم. قطعا کادر فنی از شکست مقابل نفت درس‌های زیادی گرفتند و از آن در بازی مقابل تراکتور سازی استفاده خواهند کرد.

وی ادامه داد: ما جمعه باید با تراکتور بازی کنیم . آنها در کادر فنی خود تغییرات داشته‌اند و برای برد به مشهد می آیند و ما نیز هزار برابر بیشتر از آنها نیاز به پیروزی داریم. با توجه به شرایطی که در جدول داریم و حساسیت این بازی فکر می کنم مسابقه برابر تراکتور سازی برای ما ۱۰۰ امتیازی باشد و برای همین از هوادارنمان می‌خواهیم که به حمایت ما بیایند.

عباسی در خصوص محل برگزاری مسابقه مشکی پوشان و تراکتورسازی، افزود: هماهنگی های خوبی در خصوص برگزاری این بازی ر ورزشگاه امام رضا (ع) که در وسط شهر مشهد است انجام شده و هیات فوتبال‌، فرمانداری و تربیت بدنی آستان قدس رضوی نیز کمک زیادی به ما کردند تا بتوانیم به واسطه شرایط مکانی این ورزشگاه‌، هواداران را به راحتی به ورزشگاه بکشانیم تا با حمایت آنها بتوانیم به یک پیروزی دست یابیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.