مربی تیم فوتبال پیکان تأکید کرد که آنها توجهی به شرایط فعلی پرسپولیس ندارند و فقط به کسب سه امتیاز دیدار مقابل این تیم فکر می‌کنند.

حمید مطهری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص شرایط پیکان گفت: ما بابت سفر به اهواز و لغو بازی با فولاد کمی اذیت شدیم، ولی از امروز کارمان را شروع کردیم تا خودمان را آماده بازی با پرسپولیس کنیم. ما مشکل خاصی را احساس نمی‌کنیم و می‌خواهیم با آمادگی کامل به مصاف پرسپولیس برویم.

وی در واکنش اینکه برخی معتقدند پرسپولیس صلابت و شادابی گذشته را ندارد، خاطر نشان کرد: برای ما این مسائل مهم نیست و توجهی به شرایط پرسپولیس یا غایبان این تیم در بازی روز جمعه نداریم. پرسپولیس در بازی رفت در اوج قرار داشت که ما آنها را بردیم و پیکان تنها تیمی است که در ایران پرسپولیس را شکست داده است. ما تلاش می‌کنیم تا یک بازی پر قدرت انجام داده و سه امتیاز را بگیریم.

مربی تیم فوتبال پیکان در پاسخ به این پرسش که آیا وضعیت این تیم پس از هشت تساوی و شکست بحرانی است،‌ اظهار داشت: چرا باید در تیم ما بحران وجود داشته باشد؟ شما جایگاه تیم ما را بر اساس بضاعت و بودجه‌ای که داریم ببینید و بعد قضاوت کنید. خوشبختانه تیم پیکان به ثبات رسیده است. تیم ما ستاره‌ای ندارد و کل تیم ستاره است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.