دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که گلر جوان آبی‌پوشان نباید در این مقطع روی نیمکت می‌نشست.

منصور رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره نیمکت‌نشینی سیدحسین حسینی در دیدار برابر پدیده خراسان و بازی کردن سیدمهدی رحمتی اظهار داشت: این نظر شفر بوده است و سرمربی می‌تواند هر کسی را که بخواهد، انتخاب کند. رحمتی دروازه‌بان باتجربه‌ای است و می‌تواند از عهده کارها بربیاید. حسینی هم کلین‌شیت‌های خوبی داشت و در بازی‌های گذشته شایستگی‌هایش را نشان داده است. او نشان داد می‌تواند دروازه‌بان مطمئنی باشد.

وی در مورد اینکه آیا تصمیم شفر درست بوده است یا نه، گفت: من بودم، دروازه‌بان تیم را تغییر نمی‌دادم، هر فرد دیگری هم بود این کار را نمی‌کرد. حسینی در ۱۱ بازی گذشته دو گل خورده و شایستگی‌هایش را نشان داده است. از دو گلی هم که دریافت کرده، یک گلش از روی نقطه پنالتی بوده است.

دروازه‌بان پیشین استقلال خاطرنشان کرد: رحمتی هم آدم کوچکی نیست، سال‌های سال است که دروازه‌بانی می‌کند و می‌تواند دو سه سال دیگر برای هر تیمی مفید باشد. او در این مدت حرفه‌ای رفتار کرده و اعتراضی به نیمکت‌نشینی نداشته است. سن و سال رحمتی طوری نیست که بگوییم سنش بالاست. او تمرینات خوبی انجام می‌دهد، وزنش را کم کرده و می‌تواند برای هر تیمی مفید باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.