سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن از قضاوت داور دیدار تیمش مقابل مس کرمان به شدت انتقاد کرد.

محسن بیاتی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا» درباره شکست ۲ بر یک تیمش مقابل مس کرمان اظهار داشت: با آن همه جابجایی ورزشگاه به سیرجان رفتیم و نه به مس، بلکه به داور مسابقه باختیم. بازیکن ما مدافع حریف را دریبل کرد و روی او خطا شد، اما داور به بازیکن ما کارت زرد داد. در دقیقه ۹۶ هم یک پنالتی به سود مس کرمان اعلام کردند.

سرمربی راه‌آهن با گلایه از قضاوت ابوالفضل دوستی داور دیدار گفت: مگر می‌شود داور ۵ دقیقه وقت اضافه اعلام کند و در دقیقه ۹۶ پنالتی بگیرد؟ آخر نفهمیدیم فرق برخورد «توپ به دست» با برخورد «دست به توپ» چیست. خطا خارج از محوطه جریمه رخ داد اما داور پنالتی گرفت. حق تیم من باخت نیست. استاندار و فرماندار کرمان پشت تیم حریف بود. ناظر مسابقه پس از بازی به من گفت حرفی ندارم. زور شما به ما می‌رسد؟ ضعیف‌کشی می‌کنید؟

بیاتی‌نیا درباره شرایط بحرانی تیمش در انتهای جدول و بیشتر شدن خطر سقوط به لیگ دسته اول تصریح کرد: باید این مسابقه را می‌بردیم، اما تلاش ما کافی نبود. من تلاش می‌کنم اما داور پنالتی نمی‌گیرد. مگر تلاش من تأثیر دارد؟ یک زمان می‌دانیم باید مقابل چه کسی صف‌آرایی کنیم. متأسفانه نمی‌دانیم با چه کسی باید مقابله کنیم. با داور یا تیم حریف.

وی گفت: صحبت‌هایی به گوش من رسیده برخی افراد که مسئول برگزاری مسابقات هستند، با برخی باشگاه‌ها به عنوان مشاور قرارداد بسته‌اند. افرادی که این خبر را به ما رسانده‌اند، در حال جمع‌آوری مدارک هستند. اگر بتوانیم این موضوع را ثابت کنیم،‌ تا آخر آن می‌رویم، اما اگر نتوانیم این کار را انجام دهیم، از همه دوستان عذرخواهی خواهیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.