سرمربی تیم فوتبال اینتر از عملکرد بازیکن تیمش که منجر به باز شدن دروازه این تیم در شب پذیرایی از رم شد، دفاع کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال اینتر شب گذشته (یکشنبه) در حساس‌ترین بازی از هفته بیست‌و یکم سری A مقابل میهمانش رم در حالی با تساوی یک-یک متوقف شد که تا ۴ دقیقه به پایان از این تیم عقب بود. گل نخست بازی توسط استفان الشعراوی و در صحنه‌ای به ثمر رسید که داویده سانتون برای دور کردن توپ از دروازه تیمش مرتکب اشتباه شد. با این حال گلزنی وسینو نگذاشت که نراتزوری متحمل شکست خانگی شود و به این ترتیب این تیم در رده چهارم جدول ماند و فاصله ۳ امتیازی‌اش را رم رده پنجمی را حفظ کرد.

با وجود تأثیر مستقیم سانتون در باز شدن دروازه اینتر، لوچانو اسپالتی در کنفرانس خبری پس از بازی از این بازیکن ایتالیایی دفاع کرد.

اسپالتی به شبکه مدیاست پرمیوم گفت: سانتون لازم نیست از هیچ کسی عذرخواهی کند. برای آنهایی که روی کاناپه راحت خانه‌‌هایشان لم می‌دهند آسان است که او را مقصر جلوه دهند اما اینکه ۹۰ دقیقه مجبور باشی شانه‌به‌شانه الشعراوی بدوی و او را کنترل کنی چیز دیگری است. سانتون بازیکن خوبی است. او سخت تمرین می‌کند. هر بازیکنی ممکن است چنین اشتباهی را مرتکب شود به خصوص زمانی که توپی از آن فاصله به او می‌رسد. ضمناً در آن صحنه هیچ یک از بازیکنان ما به داویده کمک نکردند و به نوعی او تنها بود. دلیلی ندارد که او از کسی عذرخواهی کند.

اسپالتی افزود: مسئله واقعی این است که ما اینتر هستیم و در مصاف با تیم‌هایی مانند رم، لاتزیو و ناپولی برای قرار گرفتن در جمع ۴ تیم بالای جدول باید شهامت بجنگیم. باید مسئولیت پذیر باشیم و خودمان اتفاقات بازی را رقم بزنیم نه اینکه منتظر باشیم اتفاقات بازی به سود ما رقم بخورند. در این بازی دروازه‌بان ما سمیر هندانوویچ مجبور نشد به اندازه آلیسون واکنش نشان دهد پس این نشان می‌دهد که عملکرد ما خوب بوده است. هنگام پاسکاری سریع اشتباهاتی داشتیم و ما می‌دانستیم که رم با پرسینگ بسیار تهاجمی ظاهر خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.