سرپرست تیم فوتبال سپیدرود گفت:پورقاز در جریان بازی توهینی به محمد غلامی کرد که علی کریمی در کنار خط این توهین را شنید و به پورقاز گفت به‌جای توهین کردن فوتبال بازی کن.

سرپرست تیم فوتبال سپیدرود گفت:پورقاز در جریان بازی توهینی به محمد غلامی کرد که علی کریمی در کنار خط این توهین را شنید و به پورقاز گفت به‌جای توهین کردن فوتبال بازی کن. افشین ناظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص پیروزی سپیدرود مقابل سپاهان اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که یک برد شیرین و البته بسیار سخت را به‌دست آوردیم. سپاهان تیم پرمهره‌ای است و نگاه به جایگاهش در جدول نکنید. این تیم پر از مهره است و واقعاً بردن سپاهان کار آسانی نیست. هفته آینده مطمئناً متوجه می‌شوید که چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و سپاهان چه نتایجی می‌گیرد.

وی در خصوص اینکه بعد از تحمیل شکست سپاهان کرانچار از کار برکنار شد، گفت: این موارد در فوتبال طبیعی است و مربیان همیشه جابه‌جا می‌شوند. ما در آن بازی روی برنامه‌هایی که کریمی رویش تأکید کرد، کار کردیم و خوشبختانه به برتری رسیدیم.

سرپرست تیم سپیدرود با تأکید بر اینکه امید سامکن در بازی آینده مقابل نفت آبادان غایب است، گفت: متأسفانه داور به اشتباه این بازیکن را از روی نیمکت اخراج کرد تا ما عملاً بازیکن تیممان را در بازی آینده در اختیار نداشته باشیم.

ناظمی در خصوص اتفاقاتی که در جریان دیدار مقابل سپاهان بین عزت پورقاز و محمد غلامی رخ داد، اضافه کرد: باور کنید من اصلاً دنبال چنین مسائلی نیستم، اما پورقاز توهینی به محمد غلامی کرد که علی کریمی در کنار خط این توهین را شنید و به پورقاز گفت به‌جای توهین کردن فوتبال بازی کن. فوتبال جای برخوردها و بازی کردن است، نه توهین کردن. به همین دلیل به او تذکر داد و گفت دیگر این کار را انجام ندهد. متأسفانه داور در آن صحنه نزدیک نبود و با توجه به اینکه سرمربی ما کنار خط ایستاده بود، توهین بازیکن حریف را شنید و به او تذکر داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.