ستاره صاحب نام اسبق سه‌شیرها معتقد است آلکسیس سانچس تصمیم صحیحی گرفت که به جای منچسترسیتی راهی رقیب همشهری می‌‌شود.

ستاره صاحب نام اسبق سه‌شیرها معتقد است آلکسیس سانچس تصمیم صحیحی گرفت که به جای منچسترسیتی راهی رقیب همشهری می‌‌شود. به گزارش خبرگزاری فارس، در چند ماه گذشته یکی از موضوعاتی که در مورد ستاره شیلیایی آرسنال مطرح شد، بحث آینده‌اش بود.

با توجه به این نکته که او تا پایان فصل جاری قرارداد داشت، همواره موضوع تمدید قراردادش با توپچی‌های لندن مطرح بود.موردی که البته وی تمایلی به انجامش نشان نداد.

همینطور در هفته‌های اخیر بحث علاقمندی ۲ تیم قدرتمند شهر منچستر، یعنی یونایتد و سیتی به وی برای همکاری بود که عاقبت به این نقطه رسید که به وی به سود یونایتد‌ها تصمیم‌گیری کند و تا چند روز دیگر شاگرد جدید «ژوزه مورینیو» شود.

این مورد آخری، نه فقط هواداران شیاطین سرخ را خوشحال کرد، حتی باعث خرسندی یکسری از پیشکسوتان اولدترافوردی از جمله «پل اینس» شد.

ستاره سال‌های۱۹۸۹ تا ۱۹۹۵ من‌یونایتد در این مورد اظهار داشت:همه از یکه‌تازی منچسترسیتی حرف می‌زنند اما وقتی بحث مقایسه دو باشگاه در میان است، منچستریونایتد کیلومتر‌ها فراتر از من‌سیتی است.شاید بازیکنان بیشتر علاقمند باشند که سراغ پپ گواردیولا بروند که این خود یک نکته قابل تامل است.اما بازیکنان به من‌سیتی نمی‌روند که آن را باشگاهی بزرگ و با قدمت نسبت به یونایتد تصور کنند.

هم اکنون گفته می‌شود سانچس در روزهای آینده به عنوان ستاره تازه‌وارد شیاطین سرخ معرفی خواهد شد.

وی ادامه داد:انتخاب من‌یونایتد توسط سانچس یک پیام دارد. این که یونایتد‌ها بسیار بزرگتر از من‌سیتی هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.