سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: هم ما و هم بادران از این مساوی ضرر کردیم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: هم ما و هم بادران از این مساوی ضرر کردیم. به گزارش خبرگزاری فارس، نادر دست‌نشان پس از تساوی یک بر یک مقابل بادران در جمع خبرنگاران اظهارداشت: بازی در استادیومی برگزار شد که شرایط لازم را برای همچین مسابقه سنگینی نداشت. یکسری اتفاقات بود که باعث شد داور نتواند آنطور که باید و شاید بازی را کنترل کند. داشتن پرچم کمک داور و ملزومات داوری هم جزئی از شرایط مسابقه است، پیش از این بازی‌های بادران از شبکه شما یا شبکه ورزش پخش می‌شد اما امروز مردم نتوانستند این بازی را ببینند.

وی افزود: بازی بسیار سنگینی بود، بادران تیم پر امکانات و پر مهره‌ای است، همه ابزار را برای موفقیت داشت و فقط تماشاگر نداشت که آن هم کودکان خردسال آمده بودند و تیم را تشویق می‌کردند. ۲ برابر حریف موقعیت گلزنی ایجاد کردیم، ۳ موقعیت در نیمه اول و ۲ موقعیت گلزنی در نیمه دوم فرصت داشتیم. متأسفانه این بازی زیبا مساوی شد و هر دو تیم ضرر کردیم، آنها از صدر جدول باز ماندند و ما هم برای رسیدن به تیم‌های مدعی عقب ماندیم اما با همه کمبودهایی که داشتیم بازیکنانمان عاشقانه و خوش‌فکر بازی کردند، چند بازیکن اصلی‌مان را هم نداشتیم. از تماشاگران خودمان هم ممنون هستم که ما را حمایت کردند.

دست‌نشان درباره داوری مسابقه گفت: اصفهانیان چون داور با شهامتی بوده اینگونه جوانگرایی را هم انجام می‌دهد، آقای جنگی داور این بازی یک داور آینده‌دار است، این داور از روز اولی که به لیگ یک آمده تا امروز پیشرفت خوبی داشته است، او یکی دو سال است که در لیگ یک قضاوت می‌کند. در برخی صحنه‌ها اشتباه کرد، نداشتن گوشی بی‌سیم داوران در قضاوت داوران این بازی تأثیرگذار بود، برخی از داوران که در فوتبال ما خوب قضاوت می‌کنند با ارتباط بی‌سیمی از سوی داور چهارم و کمک‌داوران حمایت می‌شود. ابزار این داور کم بود ما حتی برای اینکه جای بازیکن مصدوم بازیکنی را به زمین می‌فرستادیم زمانی تلف می‌شد تا به داور اطلاع داده شود. امیدوارم این داور در آینده بهتر از این هم قضاوت کند.

وی در مورد اینکه هواداران ملوان چشم‌به‌راه حضور این تیم در لیگ برتر هستند، گفت: من به عشق هواداران به ملوان آمدم که تماشاگران پرشوری دارد. با تمام وجود تا آخرین لحظاتی که روی کاغذ به صعود امید داریم تلاش می‌کنیم، مردم انزلی‌ زندگی‌شان ملوان است، در ۳ بازی برگشت لیگ بازیکنان ملوان دیگر آن استرس و ترس از تماشاگران خودی را ندارند، خوشبختانه فوتبال خوبی هم بازی می‌کنند، این نتیجه عشق تماشاگران است. هواداران هم نمی‌خواهند به ملوان هجمه وارد کنند بلکه ملوان را دوست دارند، ما ۶-۷ بازی را به خاطر استرس بازیکنان از تماشاگران خودی از دست دادیم اما اکنون وضعیتمان بهتر می‌شود. این قوی سپید در حال صعود به آسمان‌هاست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.