سرمربی اینترمیلان بازی مقابل تیم سابقش را چندان تعیین‌کننده نمی‌داند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوچانو اسپالتی، سرمربی اینترمیلان در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل رم در هفته پیش‌روی سری A ایتالیا، این نبرد را چندان تعیین‌کننده ندانست.

او اظهاراتش را این‌گونه شروع کرد: هنوز خیلی زود است که بگوییم چنین بازی‌هایی در جایگاه تیم‌ها برای رسیدن به فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا تعیین‌کننده است. البته پیروزی این نوع رقابت‌ها باعث افزایش اعتماد به نفس و انگیزه می‌شود اما هنوز راهی طولانی در پیش داریم. حتی فاصله ۹ امتیازی ما با ناپولی نباید دلیلی برای دست کشیدن از مبارزه برای قهرمانی باشد.با وجود کسب نتایج ضعیف در چند بازی اخیر، تغییر زیادی در رویکرد خوب تیم به وجود نیامد. با همان شکل و فرم همیشگی تلاش می‌کنیم اما اخیرا اتفاقات بازی به نفع ما شکل نمی‌گیرد. در حال حاضر حفظ تمرکز ضروری است. انتظار یک رقابت سرگرم کننده توام با واکنش صحیح و عزم و اراده را از بازیکنانم دارم. علاوه بر رم به ترس و تزلزل اخیرمان هم حمله خواهیم کرد.

اسپالتی درباره رویارویی با تیم سابقش افزود: دوران مهمی از زندگی شخصی و حرفه‌ای من در رم سپری شد. این بازی مثل دوباره دیدن دوستان دوران کودکی است. حالا در اینتر قراردادی ۲ ساله دارم و از بودن در اینجا بسیار خوشحالم. امیدوارم مطابق آرزوهایمان پبش برویم و در نهایت به لیگ قهرمانان اروپا برسیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.