پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: شفر باید پارس جنوبی را ببرد تا این شائبه از بین برود که او در بازی با تیم‌های بالای جدولی و سخت به چالش بر می‌خورد.

ایوب اصغرخانی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص مساوی استقلال مقابل پدیده گفت: دو تیم بازی متعادلی را انجام دادند. این از آن بازی‌هایی بود که هر کدام از دو تیم می‌توانستند برنده بازی باشند اما منصفانه باید گفت مساوی عادلانه ترین نتیجه‌ای بود که می‌توانست در این بازی رقم بخورد.

وی افزود: متاسفانه استقلال سه بازی پی در پی را مساوی کرد و امتیازات با ارزشی را از دست داد. این تیم به آن صورت شانس قهرمانی نداشت و ندارد، متاسفانه رفته رفته حتی شانس ایستادن در رده‌های بالای جدول را هم از دست داده است و اگر با همین روال پیش برود در پایان سال حتی بین سه تیم اول هم نمی‌تواند بایستد.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: شفر هنوز بازی‌های سخت را نبرده است و این کمی نگران کننده است. من به شخصه امیدوارم در دیدار این تیم با پارس جنوبی که آن هم یک بازی سخت است، نوار مساوی‌های این تیم قطع شده و بار دیگر به جاده پیروزی بازگردد. شفر باید پارس جنوبی را ببرد تا این شائبه از بین برود که او در بازی‌های بزرگ به چالش می‌خورد.

اصغرخانی بیان داشت: شفر در پست برخی از بازیکنان استقلال مرتب تغییر ایجاد می کند و این باعث می‌شود آن بازیکنان به شرح وظایف شان آنطور که باید و شاید مانوس نشوند. مثلا بازیکنی مثل نورافکن در بعضی بازی‌ها فاع چپ است، بعضی وقت ها هافبک دفاعی و بعضا هافبک چپ می‌شود. حتی در جریان بازی هم ممکن است دقایقی تغییر پست داده و هافبک تهاجمی شود. یا فرشید اسماعیلی که گاها مهاجم بازی می‌کند و گاها هافبک راست و گاها هافبک میانی و...

هافبک پیشین استقلال تصریح کرد: استقلال مملو از بازیکنان خوب و شایسته است. این تیم بیشترین ملی پوش را در بین همه تیم‌ها دارد و این نشان از پتانسیل بالای بازیکنان این تیم دارد. باید از این داشته‌ها به بهترین شکل ممکن استفاده و بهره برداری کرد.

پیشکسوت استقلال در خصوص پنالتی از دست رفته امید ابراهیمی بیان داشت: اولا ابراهیمی آنقدر هواداران استقلال را خوشحال کرده که این پنالتی خراب کردن اصلا به چشم آنها نیاید. در ثانی بزرگترین بازیکنان دنیا هم ممکن است روزی پنالتی خراب کنند و این اصلا اتفاق عجیبی در فوتبال نیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.