مربی دروازه‌بان‌های استقلال به حرف نزدن دو دروازه‌بان استقلال واکنش نشان داد.

اشکان نامداری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تساوی‌های اخیر استقلال در لیگ برتر اظهار داشت: وقتی تیمی خوب بازی می‌کند و گل‌های خوبی می‌زند، حریفان بعدی بازی را می‌بندند. در دیدار هفته گذشته برابر سایپا، وقتی توپ دست مدافعان ما بود، سایپا در نیمه زمین خودش ایستاده بود و جلو نمی‌آمد. در این شرایط رد شدن از لایه‌های دفاعی سخت است. در مشهد هم برابر تیمی قرار گرفتیم که تیم خوبی است و اگر ۶ امتیاز از پدیده کم نمی‌کردند، الان بالای جدول بود. پنالتی هم که با بدشانسی گل نشد.

وی در مورد دلیل قرار گرفتن مهدی رحمتی درون دروازه استقلال تصریح کرد: شفر از چند وقت پیش این تصمیم را گرفته بود. در اردوی کیش، صحبت کرده بود که مهدی در جام حذفی بازی کند و حسینی در لیگ. پس از اینکه به مرحله بعدی جام حذفی صعود کردیم، این جام برای ما مهم شد. شفر تصمیم گرفت که مهدی از این بازی درون دروازه قرار بگیرد، چون مدتی بازی نکرده بود و نباید به یک‌باره مستقیما در بازی جام حذفی برابر صنعت نفت آبادان بازی می‌کرد. این بازی مرحله نیمه نهایی جام حذفی و برای ما مهم است. مهدی باید شرایط بازی را داشته باشد.

مربی دروازه‌بان‌های استقلال در خصوص اینکه آیا این تصمیم ارتباطی به غرور سیدحسین حسینی و رفتارش در هفته گذشته نداشت، گفت: اصلا ارتباطی به غرور و حتی برنامه نود نداشت. اتفاقات دو، سه روز گذشته هم مشکل شخصی حسینی بود. شفر خیلی زودتر از اینها تصمیمش را گرفته بود و تنها من این موضوع را می‌دانستم.

نامداری با اشاره به اینکه برخی‌ها اعتقاد دارند حسینی دچار غرور شده است، تصریح کرد: تغییری در رفتار حسینی ندیده‌ام، حسین پسر خوبی است و اتفاقی که برای او در صفحه شخصی‌اش افتاد، به خود او بازمی‌گردد. اینها جوان هستند و در زندگی با چالش‌های زیادی روبه‌رو می‌شوند. تا بخواهند تجربه کسب کنند، ممکن است جاهایی اشتباه کنند.

وی در واکنش به اینکه رحمتی و حسینی با هم صحبت نمی‌کنند و برخورد سردی دارند و قهر هستند، گفت: من مشکلی نمی‌بینم، هنر من این است که باید رابطه‌ها را خوب کنم، رابطه رحمتی و حسینی خوب است. شاید حسینی برخی مواقع دوست نداشته باشد روی نیمکت بنشیند، رحمتی هم همینطور. من چیزی ندیدم که این دو با هم حرف نزنند. رحمتی و حسینی قبل از اینکه رقیب باشند، با هم رفاقت دارند. شاید دلخوری‌هایی داشته باشند، اما ارتباطی به هم ندارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.