فوق ستاره بسکتبال آمریکا گفت: من اهداف زیادی را در یک مسابقه بسکتبال دنبال می‌کنم که یکی از آنها کسب امتیاز است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لبران جیمز، فوق ستاره تیم بسکتبال کلیولند کاوالیرز در لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا با کسب ۲۵ امتیاز دیگر، تعداد امتیازات خود در لیگ را به ۳۰ هزار می‌رساند. تا کنون تنها ۷ بازیکن در تاریخ لیگ بیش از ۳۰ هزار امتیاز در کارنامه خود دارند.

جیمز با این حال خودش را یک بازیکن امتیازآور می‌داند و ترجیح می‌دهد یک بازیساز خوانده شود که به پیروزی تیمش کمک می‌کند.

لبران جیمز در مورد رکورد خود می‌گوید: من بازیکنی نیستم که فقط برای کسب امتیاز وارد زمین شوم. کسانی که نوع بازی مرا می‌شناسند، می‌دانند که من می‌خواهم در همه زمینه‌ها از جمله ریباند، پاس گل، دفاع و بلاک شات و همچنین امتیاز گیری درگیر باشم.

او ادامه داد: وقتی می‌خواهید مرا در گروه خاصی از بازیکنان قرار دهید، من در گروه «امتیازآوران» نخواهم بود. من اهداف زیادی را در یک مسابقه بسکتبال دنبال می‌کنم که یکی از آنها کسب امتیاز است.

جیمز تصریح کرد: صادقانه بگویم، من اصلاً در فکر ثبت رکورد نبودم و تنها می‌دانستم که در نزدیکی امتیاز ۳۰ هزارم هستم. اینکه من شبانه روز در رویای رسیدن به ۳۰ هزار هستم به هیچ وجه درست نیست. در بسکتبال، کسب امتیاز، همه چیز نیست.

جیمز در حالی پانزدهمین فصل حضور خود در NBA را تجربه می‌کند که در اوج آمادگی است و حتی این شانس را دارد که به رکورد کریم عبدالجبار در صدر جدول امتیاز آورترین بازیکنان لیگ برسد.

درک نوویتسکی (۳۰۸۰۸)، ویلت چمبرلین (۳۱۴۱۹)، مایکل جردن (۳۲۲۹۲)، کوبی برایانت (۳۳۴۶۳) کارل مالون (۳۶۹۲۸) و کریم عبدالجبار با ۳۸۳۸۷ امتیاز، بازیکنانی هستند که در تاریخ NBA مرز ۳۰ هزار امتیاز را رد کرده‌اند.

جیمز ۳۳ ساله، جوان‌ترین بازیکنی است که به ۳۰ هزار امتیاز نزدیک شده است. او همچنین بعد از عبدالجبار، جردن و چمبرلین، سریع‌ترین بازیکنی است که به این رکورد می‌رسد.

لبران جیمز می‌گوید: من وقتی وارد باشگاه ۳۰ هزارتایی‌ها بشوم، مطمئن هستم بزرگانی که در این باشگاه حضور دارند به من می‌گویند که اینجا چه کار می‌کنی؟! تو نباید اینجا باشی!

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.