هافبک دفاعی شیاطین سرخ در پایان فصل جاری بازنشسته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مایکل کریک که در فصل جاری تنها یک بازی برای منچستریونایتد انجام داده و به خاطر تمرکز روی رفع مشکل ضربان نامنظم قلبش دیگر نتوانسته شیاطین سرخ را همراهی کند، در پایان فصل جاری کفش‌هایش را خواهد آویخت.

ژوزه مورینیو، سرمربی شیاطین سرخ در این باره گفت: فکر می‌کنم تصمیم کریک برای بازنشستگی در پایان فصل جاری نه‌تنها به خاطر مشکل هفته گذشته بلکه به خاطر مصدومیت‌هایی که وی داشت، تصمیم درست و خوبی است. بنابراین خوشحالیم که مایکل در پایان فصل جاری به کادرفنی تیم ملحق خواهد شد، مگر اینکه او نظرش را تغییر دهد، اما باشگاه خیلی خوشحال خواهد شد تا این کار را برای کریک انجام دهد.

سرمربی پرتغالی شیاطین سرخ تأکید کرد: او در این فصل هم دوباره برای منچستریونایتد بازی خواهد کرد. پس از چند ماه که کریک تمرینی نکرده بود، اکنون دومین هفته حضورش در تمرینات را تجربه می‌کند. مایکل می‌تواند بازیکن خیلی مهمی برای ما باشد.

کریک تاکنون ۴۶۰ بازی برای شیاطین سرخ انجام داده و ۲۳ گل هم به ثمر رسانده است. او با شیاطین سرخ ۵ قهرمانی در لیگ برتر، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، یک قهرمانی در جام حذفی انگلیس، یک قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان، یک قهرمانی در لیگ اروپا، ۳ قهرمانی در جام اتحادیه و ۶ قهرمانی در جام خیریه انگلیس را تجربه کرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.