مربی سابق تیم پدیده به تحلیل بازی دیروز این تیم برابر استقلال پرداخت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمد تقوی مربی سابق تیم پدیده که سابقه سال ها بازی در تیم استقلال را هم دارد،با انتشار یادداشتی در صفحه اینستاگرامش به تحلیل بازی دیروز پدیده و استقلال پرداخت. این یادداشت را می‌خوانید:

«پس از روند رو به رشدى كه استقلال درپيش گرفته بود بنظر مى رسد كادرفنى اين تيم صرف نظر از كمبود مهاجم گلزن در انتخاب استراتژى مناسب نيز تا حدودىسردرگم شده است. با نگاهى به چند بازى گذشته پديده تمامى گلهاى دريافتى اين تيم ازضربات ايستگاهى و سانتر از كناره ها بود و در اين ديدار نيز هر زمان استقلال بازىرا به كناره ها مى برد خط دفاعى پديده دستپاچه و نامنظم عمل مى كرد.

اصرار بى مورداستقلال در حمله به عمق و در حاليكه بازى تركيبى استقلال به دليل ناهموار بودن زمينتا حدودى نامنظم بود موجب مى شد تا خط دفاعى متراكم پديده بخوبى جريان بازى راكنترل كند. بعنوان نمونه تنها حركت وريا غفورى در اواسط نيم دوم و اورلب خوب او كهبا پاس عالى نورافكن همراه شد نمونه اى از تاكتيكى بود كه مى توانست استقلال را بهگل برساند. اما اين حركت در تمامى طول بازى تنها يكبار تكرار شد و از طرف ديگر درجناح چپ نيز ميلاد زكى پور هيچ نقشى در حملات ايفا نمى كرد. در فوتبال نوين نقشمدافعين كنارى در حملات غيرقابل انكار است. در تيمهايى به مانند استقلال كه محكومبه پيروزى است و تيمها سعى مى كنند با تراكم زياد دردفاع مانع از بازشدن دروازهشان شوند عدم حضور مدافعين كنارى درحمله كه در فوتبال به اسلحه پنهان مربيان درسيستم تهاجمى معروف هستند استقلال را به تيمى متوسط تبديل مى كند كه توان برترى درمقابل تيمهاى نه چندان قدرتمند را ندارد و اين موضوع براى تيم بزرگى همچون استقلالضعف بزرگى محسوب مى شود.

اما مهمترين موضوع ضعف داور بازى در تكرار ضربه پنالتى بودكه با دفع مدافع پديده حتى مى توانست ضربه كرنر باشد . اما داور مسابقه بنظر مىرسيد به منظور كنترل جو حاكم و متشنج استاديوم توانايى اجراى قانون را نداشت.»

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.