هفته بیستم لیگ دسته اول فوتبال روز یکشنبه برگزار می شود و در این روز نفت مسجدسلیمان صدرنشین به مصاف تیم ایرانجوان می رود و ملوان هم میهمان تیم بادران تهران است.

هفته بیستم لیگ دسته اول فوتبال روز یکشنبه برگزار می شود و در این روز نفت مسجدسلیمان صدرنشین به مصاف تیم ایرانجوان می رود و ملوان هم میهمان تیم بادران تهران است. به گزارش خبرگزاری فارس، دیدارهای هفته بیستم لیگ دسته اول روز یکشنبه برگزار می شود. نفت مسجدسلیمان صدرنشین لیگ یک میزبان تیم ته جدولی ایرانجوان بوشهر است. نفت مسجدسلیمان برای تداوم صدرنشینی خود به دنبال پیروزی است. شاگردان محمود فکری هفته گذشته نیز با تیم صبای قم که ته جدولی بود بازی داشتند و به سختی این تیم را ۲ بر یک شکست دادند بنابراین ممکن است ایرانجوان هم برای نفت دردسرساز شود. بخصوص اگر نفتی ها خود را از قبل برنده این بازی بدانند.

تیم بادران رده دومی نیز میزبان تیم ملوان بندر انزلی ۲۹ امتیازی است که در رده هفتم جدول قرار دارد. دیدار رفت دو تیم در انزلی حسابی جذاب و پرحادثه شد و در نهایت بادران با یک امتیاز از انزلی به تهران برگشت. شرایط مالی و امکاناتی دو تیم قابل مقایسه نیست. بادران وضعیت مناسبی دارد اما ملوان برای هزینه هایش هم مشکل دارد. بدون تعارف این مسابقه یکی از حساس ترین بازی های این هفته خواهد بود. ملوان اگر بتواند بادران را شکست بدهد رقابت در بالای جدول جذابتر خواهد شد و شاگردان نادر دست نشان نیز به رسیدن به جمع مدعیان امیدوارتر می شوند.

نساجی مازندران که هفته گذشته شکست ۳ بر یک را از گل گهر متحمل شد این هفته میزبان تیم الومینیوم اراک است. بعید به نظر می رسد که نساجی مقابل این تیم مشکلی داشته باشد.

خونه به خونه هم بعد از جدایی جواد نکونام سکان هدایتش را به دست دراگان اسکوچیچ مربی اسبق ملوان که نتایج خوبی با این تیم در لیگ برتر گرفت. اسکوچیچ در اولین حضورش باید در قم به مصاف صبا برود که با صبای لیگ برتری از زمین تا آسمان فرق دارد. شاید اسکوچیچ بازگشتش به فوتبال ایران را با یک برد جشن بگیرد.

فجرسپاسی هم که آرام آرام خود را به جمع ۵ تیم اول جدول رسانده میهمان مس رفسنجان است . شاگردان علی سامره کار سختی مقابل تیم دونده فجر خواهند داشت. مس رفسنجان در رده دهم جدول قرار دارد.

برق جدید شیراز هم به مصاف شهرداری ماهشهر می رود. هر دو تیم سرمربیان جدیدی انتخاب کرد ه اند البته مرزبان هفته گذشته در تبریز شکست خورد و برق جدید شیراز هم مقابل آخرین تیم جدول راه آهن متوقف شد و اکنون دو تیم برای رسیدن به برد تلاش می کنند.

اکسین البرز هم به مصاف تیم شهرداری تبریز می رود. شهرداری با سیروس دین محمدی اوج گرفته،۲ برد متوالی به دست آورد و اکسین هفته قبل مقابل ملوان بازنده شد. باید دید شهرداری به سومین برد متوالی اش می رسد یا اکسین نوار بردهای سیروس دین محمدی را قطع می کند.

مس کرمان هم به مصاف اخرین تیم جدول لیگ می رود تیمی که هنوز برد نداشته و به نظر می رسد در این بازی مس به پیروزی برسد.

گل گهر سیرجان هم در تبریز به مصاف ماشین سازی می رود. گل گهر هفته قبل نساجی را درهم کوبید و باید دید این بار وینگو بگوویچ چگونه تیمش بازی خواهد کرد.

شهرداری ماهشهر هم به مصاف برق جدید شیراز می رود. دو تیم شرایط و ساختار نسبتا مناسبی در لیگ یک دارند.

برنامه مسابقات هفته بیستم به شرح زیر است:

یکشنبه اول بهمن ۹۶‌

ماشین سازی تبریز -گل گهر سیرجان – ساعت ‌۱۴‌- ورزشگاه بنیان دیزل ‌ تبریز ‌

نفت مسجد سلیمان -ایرانجوان بوشهر ‌– ساعت‌۱۴‌ ‌- ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان

آینده سازان برق جدید شیراز -  – ساعت ‌۱۴‌‌- ورزشگاه شهید دستغیب ‌ شیراز ‌

اکسین البرز - شهرداری تبریز ‌ ساعت ‌۱۴ ‌- ورزشگاه انقلاب ‌ کرج ‌

مس کرمان -  راه آهن تهران– ساعت ‌۱۴‌‌- ورزشگاه امام علی ‌ کرمان ‌

نساجی مازندران -  آلومینیوم اراک– ساعت ‌۱۴‌‌- ورزشگاه شهید وطنی ‌ قائم شهر ‌

مس رفسنجان -  فجر سپاسی شیراز– ساعت ‌۱۴‌‌- ورزشگاه شهدا رفسنجان ‌

صبای قم -  خونه به خونه مازندران– ساعت ‌۱۴‌‌- ورزشگاه یادگار امام ‌ قم ‌

بادران تهران- ملوان بندرانزلی– ساعت ‌۱۴‌- ورزشگاه کارگران ‌ تهران ‌

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.