مدیرعامل باشگاه سایپا از اهانت برخی تماشاگران در بازی تیم‌های فوتبال تراکتور‌سازی و سایپا به علی دایی انتقاد کرد.

رضا درویش در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره اتفاقات و حواشی دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و سایپا که با اهانت از سوی برخی تماشاگران به علی دایی همراه بود اظهار داشت: این اتفاقات سال گذشته هم رخ داد و چند تماشاگر‌نما که در شأن مردم غیور آذربایجان نیستند اینطور به دایی اهانت می‌کنند. مردم تبریز و آذربایجان در تاریخ به نوع‌دوستی مشهور بوده‌ و هستند اما متاسفانه چند تماشاگر می‌آیند تا مردم تبریز را زیر سؤال ببرند.

وی با اشاره به اینکه علی دایی در دنیا به عنوان یک چهره‌ شاخص ورزشی معرفی می‌شود, ادامه داد: دایی در فوتبال دنیا یک فرد مثال‌زدنی است و هرجا که اسم دایی می‌آید, دنیا به شایستگی از ایشان یاد می‌کند. با این حال چند نفر مریض‌ احوال در استادیوم این حرف‌ها را می‌زنند و شعار‌هایی می‌دهند که اصلا خوشایند نیست. علی دایی نه تنها برای آذری‌زبانان, بلکه برای کلِ ایران یک سمبل به حساب می‌آید. دایی متعلق به سایپا نیست و متعلق به کل ایران است و درست نیست که در تبریز شاهد این اتفاقات باشیم.

مدیر‌عامل باشگاه سایپا تاکید کرد: هیئت فوتبال آذربایجان شرقی, مردم آذربایجان و نیروی انتظامی خودشان باید پیگیر باشند تا کل مردم آذربایجان زیر سؤال نروند.

درویش درباره عملکرد داور این مسابقه خاطرنشان کرد: در این بازی هم یک پنالنی علیه ما گرفته شد. اگر آن صحنه را خطا هم بدانیم, اصلا در محوطه جریمه رخ نداد و نباید پنالتی گرفته نمی‌شد. در دقیقه ۹۴ هم داور روی حرکت حامد شیری خطا گرفت که اصلا خطا نبود و در حالی که این بازیکن مسقیماً به بالا پرید تا توپ را بزند در آن زمان حساس خطا گرفته می‌شود.

وی عنوان کرد: امیدواریم روندی که در پیش گرفته‌ایم ادامه داشته باشد و بازیکنان جدیدی که به تیم اضافه شده‌اند در ادامه کمک بیشتری به ما کنند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )