مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امروز داوری پر از اشتباه بود و این مساله باعث شد تا کمر تیم ما از این موضوع شکسته شود.

به گزارش خبرنگار مهر، افشین پیروانی پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر گسترش فولاد در ورزشگاه آزادی گفت: بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم و می توانستیم برنده این بازی باشیم اما حق به حقدار نرسید و در روزی که حق پرسپولیس یک برد خوب بود متاسفانه بازی با تساوی به پایان رسید.

وی در خصوص داوری این دیدار هم گفت: متاسفانه چند هفته است که همه قضاوت علیه پرسپولیس است البته ما مکاتباتی انجام داده ایم تا این وضعیت به پایان برسد اما بعید می دانم تاثیرگذار باشد و اتفاق خاصی رخ بدهد.

پیروانی در خصوص صحبت های فیروز کریمی مبنی بر اینکه به او توهین و فحاشی شده گفت: چنین چیزی صحت ندارد/ ما که ندیدیم به او توهین کنند در تمام دنیا اعتراض وجود دارد و شما نمی توانید از هوادار بخواهیدکه به ورزشگاه بیاید و فقط سکوت کند. اگرچه رعایت ادب و نزاکت روی سکوها و چه در زمین لازم است، اما نمی توانیم دهان هواداران مان را ببندیم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص پیراهن شماره ۱۲ که برانکو بر تن کرده بود، گفت:طی جلسه ای که با اعضای هیات مدیره داشتم از آنها خواستم شماره ۱۲ را به احترام هواداران که یار دوازدهم ما هستند بایگانی کنند تا در تاریخ بماند. امیدوارم چنین اتفاقی هم رخ دهد و بتوانیم شماره ۱۲ را برای همیشه بایگانی کنیم.

پیروانی در پایان و در پاسخ به این پرسش که همه تیم ها مقابل شما دفاعی بازی می کنند گفت: این نشان دهنده این است که پرسپولیس یک تیم بزرگ و هجومی است و همه مجبورند برای شکست نخوردن به بازی تدافعی روی بیاورند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۶ )