نشریه مادریدی آس درباره اینکه آیا ستاره پرتغالی رئال مادرید باید در پایان فصل از کهکشانی‌ها جدا شود یا نه یک نظرسنجی انجام داده که نتایج آن به نوبه خود جالب توجه است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، افت شدید کریستیانو رونالدو در این فصل به خصوص در لالیگا که تا پایان نیم فصل نخست آن تنها ۴ گل زده، سایت اینترنتی نشریه آس را بر آن داشته که نظر طرفداران رئال مادرید را درباره آینده این مهاجم پرتغالی و شایستگی او برای ماندن یا نماندن در سانتیاگو برنابئو جویا شود.

در این نظرسنجی که نزدیک به ۵۰ هزار نفر در آن شرکت کرده‌اند، تعداد کاربرانی که موافق به پایان رسیدن دوران بازیگری رونالدو در رئال مادرید بوده‌اند دو برابر تعداد افرادی است که تصور می‌کنند رئال مادرید هنوز باید به این بازیکن ۳۳ ساله اعتماد کند.

در واقع ۶۸.۹۱ درصد از کاربران (۳۴ هزار و ۱۴۱ نفر) گفته‌اند که دوران حضور رکورددار گلزنی رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو به سر آماده و ۳۱.۰۹ درصد دیگر (۱۵ هزار و ۴۰۲ نفر) گفته‌اند که او باید بماند.

در روزهای اخیر شایعاتی درباره احتمال جدایی رونالدو از رئال مادرید منتشر شده و حتی نشریه رکورد پرتغال مدعی شده که کاپیتان تیم ملی پرتغال به سبب خلف وعده رئیس باشگاه رئال مادرید، فلورنتینو پرس برای تمدید قرارداد و افزایش حقوق او، احساس می‌کند مورد خیانت واقع شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.