سرمربی رئال مادرید پیش از دیدار با لگانس در جام حذفی اسپانیا گفت: برنامه ما در بازی های خارج از خانه مانند بازی فردا مقابل لگانس ابتدا عدم دریافت گل و سپس زدن گل است.

سرمربی رئال مادرید پیش از دیدار با لگانس در جام حذفی اسپانیا گفت: برنامه ما در بازی های خارج از خانه مانند بازی فردا مقابل لگانس ابتدا عدم دریافت گل و سپس زدن گل است. به گزارش خبرگزاری فارس، رئال مادرید فردا (پنجشنبه) در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا میهمان تیم لگانس است. زیدان سرمربی کهکشانی ها که این روزها از گرفتن نتایج رویایی خود فاصله گرفته است در نشست خبری این دیدار گفت: فردا ما یک بازی خارج از خانه مقابل لگانس داریم که برنامه ما در بازی‌های خارج از خانه ابتدا عدم دریافت گل و سپس زدن گل است.

زیزو در ادامه درباره شایعات مطرح شده درباره جدایی رونالدو در تابستان پیش رو در چند روز گذشته در رسانه‌ها، گفت: رونالدو باید تنها به بازی در داخل زمین فکر کند و از حاشیه های خارج از بازی دوری کند. اصلا رئال مادرید را بدون رونالدو نمی توانم تصور کنم. در بازی فردا کریس و بنزما در ترکیب اصلی حضور خواهند داشت. 

سرمربی رئال مادرید در ادامه عنوان کرد: برای من وضعیت رئال مادرید در فصل آینده مهم نیست زیرا مهمترین چیز در شرایط کنونی بازی پیش رو ما مقابل لگانس و بازی های باقی مانده فصل است زیرا کسب پیروزی در این بازی ها برای ما اهیمت زیادی دارد. هر شخصی لحظات سختی را تجربه می کند و من اکنون در تلاش هستم از این وضعیت خارج شویم و درباره بازیکنان باید از خودشان سوال کنید که در چه وضعیتی قرار دارند. من با همان عطش قبل برای پیروزی زندگی می‌کنم و بازیکنانمان هم همین طور است. ما باید با کسب پیروزی در بازی های پیش رو از این وضعیت خارج شویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.