تبریز- مربی تراکتورسازی گفت: بازی سختی برابر سایپا داریم و امیدوارم با حمایت هواداران پیروز شویم.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا پژمان در نشست خبری قبل از بازی تراکتورسازی با ساپیا به خبرنگاران گفت: امیدوارم بازی خوب و زیبایی از هر دو طرف شاهد باشیم. این بازی برای ما از نان شب هم واجب تر است و باید سه امتیاز را بگیریم.

وی به عدم حضور مجتبی حسینی در نشست خبری اشاره کرد و افزود: ما در این ساعت تمرین داشتیم و حسینی سر تمرین بود و تیم را تحت نظر دارد. حسینی از ابتدا در کنار تیم بود و بازیکنان را می‌شناسد، در کنار تیم است و به‌عنوان تمرین دهنده کار می ‌کند.

پژمان در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد سرمربی تراکتور در بازی فردا گفت: حسینی فردا به‌ عنوان نفر اول و سرمربی تیم روی نیمکت می‌ نشیند.

وی سپس با تاکید بر ضرورت حمایت هواداران از تراکتور ابراز داشت: هواداران پشت تیم باشند و به دور از حواشی و جریانات اخیر تیم را تشویق کنند. اگر هواداران حمایت کنند می توانیم سه امتیاز را بگیریم.

وی گفت: از دست دادن امتیاز در این دیدار تیم را در پایین جدول نگه می ‌دارد.

وی با بیان اینکه باید فعلا همه تمرکز ما روی بازی فردا باشد، گفت: همین سه امتیاز بازی برای تراکتورسازی مهم است، ما در شرایطی هستیم که نمی ‌توانیم فکر کنیم که گزینه داخلی به درد می ‌خورد یا گزینه خارجی ولی دنبال یک بازی بهتر و پیروزی هستیم.

پژمان سپس با بیان اینکه بعد از بازی نفت تهران تمرینات خوبی داشتیم، ادامه داد: بازیکنان خودشان از نتایج ناراحت بودند و برای همین آنها مصمم شده اند که در بازی های بعدی بهترین نتایج را کسب کنند.

وی با بیان اینکه بازیکنان می ‌خواهند برای اعتبار خودشان و تراکتورسازی بازی را ببرند، ادامه داد: این تیم مال هواداران و شهر تبریز است و باید طرفداران پرتعداد و پرشور تراکتورسازی از تیم خودشان حمایت کنند.

وی سپس با بیان اینکه امید عالیشاه مصدوم است و به خوبی آماده بازی نیست، گفت: تهامی هم امروز وضعیتش مشخص می ‌شود.

پژمان ابراز داشت: تیم حریف را به خوبی آنالیز کرده ایم و برنامه هایی برای سایپا داریم. نقاط قوت و ضعف این تیم را شناسایی کردیم و می توانیم این تیم را شکست دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.