سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه برنامه کارلوس کی‌روش بازیکنان تیم‌های شهرستانی را دچار افت بدنی می کند، گفت: مسلمان واقعی برانکو ایوانکوویچ است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی درباره برنامه کارلوس کی روش برای در اختیار گرفتن ملی پوشان بعد از بازی های لیگ و ریکاوری آنها به رادیو تهران، گفت: کمتر از یکسال به جام جهانی وقت داریم. باید تعامل خوبی بین تیم ملی و باشگاه ها وجود داشته باشد. تیم ملی خوب از لیگ خوب بیرون می آید. این برنامه را هم کی روش داده است ولی یک سئوال دارم. ما یک تیم شهرستانی هستیم. بعد از بازی هایمان بازیکنان ملی پوش باید با یک پرواز به تهران بیایند و سپس برگردند. ارتفاع مثل یک ماده بیهوشی است. حالا اگر قرار باشد همان هفته مثلا ما به اهواز هم برویم، بازیکنان ما ظرف چند روز باید ۴ یا ۵ پرواز داشته باشند.

وی افزود: این برنامه کی روش برای تیم های تهرانی ایده آل است. نتایج و آمار کی روش توانایی های او را نشان می دهد ولی با این برنامه، بازیکنان شهرستانی نه تنها ریکاوری نمی شوند بلکه دچار افت بدنی هم می شوند.

سرمربی تیم ذوب آهن در خصوص عوامل موفقیت پرسپولیس و نقش برانکو و باشگاه در این موفقیت ها، تصریح کرد: نیروهای بیرونی می توانند نقش داشته باشند از جمله ثبات مدیریت، بازیکنان و ... برانکو دوست عزیز من است. اجازه بدهید یک خاطره از ایشان بگویم. وقتی سرمربی تیم ملی بودم، در اجلاس برلین حاضر شدم که برانکو هم آنجا بود. مسلمان واقعی یعنی برانکو. سه روزی که آنجا بودیم، برانکو تمام اطلاعات و تجاربش را در اختیار من گذاشت.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۷ )