استقلالی‌ها بعد از حمله اینستاگرامی هواداران شان اجازه ندادند حسین حسینی به ۹۰ برود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حسین حسینی به ۹۰ دعوت شده بود تا در گفت و گو باعادل فردوسی پور درباره موفقیت هایش سخن بگوید. گلری که این روزها ستاره فوتبال ایران است. گلری که خیلی سریع رکورد گل نخوردن در فوتبال مان را شکست . نگذاشت این رکورد در اختیار علیرضا بیرانوند باشد و البته نقش مهمی داشته در اوج گیری دوباره استقلال.

او قرار بود به ۹۰ برود و درباره این درخشش با عادل حرف بزند. مجری ۹۰ گفت:«برنامه را برای حضور حسینی آماده کرده بودیم. قرار بود او بیاید. آقای افتخاری در این زمینه موافقت کرده بود اما یکباره او نیامد. از ظهر امروز شرایط عوض شد. من به جای باشگاه استقلال عذر می خواهم. واقعا امیدوارم این اتفاق به دلیل این حرف های خرافی نباشد که می گویند. واقعا اگر این طور باشد که باید به رمال ها و جادوگر ها حق داد که بیایند اطراف تیم ها.»

یک باور خرافی وجود دارد که هر بازیکنی به ۹۰ می رود ، اسیر بدبیاری می شود. این باور به شدت رواج دارد و بعد از اینکه خبر حضور حسینی در ۹۰ رسانه ای شد، اعتراضات زیادی از سوی هواداران به راه افتاد تا باشگاه استقلال تصمیم بگیرد این بازیکن را به برنامه ۹۰ نفرستد. تصمیمی که دلخوری شدید عادل فردوسی پور را به همراه داشت.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴۰ )