بارسلونا قرار است در ماه ژانویه فلیپه کوتینیو را از لیورپول به خدمت گیرد و انتظار می‎‏رود رقم این انتقال ۱۵۰ میلیون یورو که رکورد نقل و انتقالات زمستانی را می‏‌شکند.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال بارسلونا مدت‎هاست مشتاق جذب فلیپه کوتینیو از لیورپول است و از طرفی تیم انگلیسی هم برای نگه داشتن ستاره برزیلی‎‏اش پافشاری می‎کند.

در نتیجه اگر قرار باشد توافقی بر سر انتقال این بازیکن حاصل شود قطعا گران‎قیمت خواهد بود. این یعنی بارسلونا ممکن است رکورد بالاترین قیمت ترانسفر در ژانویه را بشکند.

لیورپول خود یکی از رکوردداران خرید بازیکن با قیمت بالا در ماه ژانویه است و ویرگیل فان دیک را در ازای ۸۴ میلیون یورو به خدمت گرفته است.

اما تخمین زده می‌‏شود که قیمت کوتینیو ۱۵۰ میلیون یورو باشد و در نتیجه این یک رکورد دیگر در تاریخ نقل و انتقالات باشگاه بارسلونا خواهد بود. رکوردی بالاتر از ۱۰۵ میلیون یورویی که این تیم برای خرید دمبله به دورتموند پرداخت.

اگر این انتقال صورت گیرد با گران‎ترین انتقالات زمستانی اسپانیا هم قابل مقایسه نیست. گران‏ترین‌ ترانسفر زمستانی در اسپانیا پیش از این کلاس یان هونتلار بوده که در ازای ۲۷ میلیون یورو در سال ۲۰۰۹ از آژاکس به رئال مادرید ملحق شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.