بارسلونا در سال جدید کارهای زیادی برای انجام دادن دارد و غیر از رقابت برای رسیدن به جام‎های زیاد باید به امور مربوط به قراردادها و ترانسفر بازیکنان بپردازد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال بارسلونا بعد از تعطیلات سال نو به تمرینات بازگشت. لیونل مسی و لوئیس سوارس بازیکنانی هستند که برای تعطیلات به آمریکای جنوبی رفته بودند، دو بازیکنی که مهره‎های اصلی این تیم در خط حمله هستند و روی هم ۲۵ گل زدند. با درخشش این دو بازیکن بوده که بارسلونا توانسته با ۱۴ امتیاز اختلاف نسبت به رئال مادرید در صدر جدول رده‎بندی باشد.

این دو بازیکن اما کسانی هستند که آبی و اناری‌ها برای لیگ قهرمانان و جام حذفی هم امیدهای زیادی به آن‌ها بستند. دیگر بازیکن اهل امریکای جنوبی که بارسلونا در اختیار دارد خاویر ماسچرانو است که البته صحبت‎های زیادی از تصمیمش برای جدایی از تیم به میان است. او با تیم چینی به توافق رسیده تا به زودی به سوپرلیگ این کشور منتقل شود.

اما بارسلونا در تلاش است تا فلیپ کوتینیو را به خدمت گیرد و این تلاش از ابتدای فصل و حتی شاید فصول قبل شروع شده بود، اما مشکل اینجاست که این بازیکن نمی‎تواند در لیگ قهرمانان برای بارسا به میدان برود و دلیلش این است که در این دوره با لیورپول در لیگ قهرمانان حاضر شده است.

این البته همه برنامه‎های بارسلونا برای سال جدید نیست. سران تیم باید به فکر تمدید قرارداد بازیکنانی مانند سرخی روبرتو و جرارد پیکه باشند، همچنین بهتر است قرارداد اومتیتی هم دوباره تمدید شود تا تاریخ اعتبارش بیشتر باشد.

همچنین جوزپ ماریا بارتومئو باید تصمیم بگیرد که به همکاری با روبرتو فرناندس، مدیر ورزشی تیم ادامه دهد یا نه. این برنامه‎ها نشان می‎دهد آبی و اناری‌ها سالی پرکار پیش رو دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.