مسئولان فدراسیون فوتبال عربستان در نظر دارند در صورت قطعی شدن برگزاری بازی با تیم‌های قطری در این کشور به دادگاه عالی ورزش شکایت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، هیات بلندپایه کنفدراسیون فوتبال آسیا برای رایزنی با مسئولان عربستان، امارات و قطر در ماه جاری میلادی راهی این سه کشور می شود تا برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را با همان شکل رفت و برگشت در این کشورها قطعی کند.

این در حالی است که عربستان و امارات اعلام کرده اند حاضر نیستند برای برگزاری بازی با تیم های قطری، به این کشور بروند.

هیات رئیسه کنفدراسیون فوتبال آسیا چند ماه پیش اعلام کرد برگزاری بازی در کشور بی طرف منتفی است و عربستان و امارات ملزم به بازی در قطر هستند. البته AFC نهایی شدن این تصمیم را به سفر یک هیات بلندپایه به این کشورها و رایزنی با مسئولان مربوطه منوط کرده بود.

روزنامه «الشرق الاوسط» عربستان در گزارشی به نقل از منابع آگاه از فدراسیون فوتبال این کشور اعلام کرد که سعودی ها قطعا در زمین قطر به مصاف تیم های این کشور نخواهند رفت.

این روزنامه اعلام کرد مسئولان فدراسیون فوتبال در حال بررسی چند سناریو هستند تا در صورتی که AFC به صورت قطعی رای خود را برای بازی به صورت رفت و برگشت اعلام کرد، آنرا عملی کنند. طبق ادعای الشرق الاوسط، یکی از این سناریوها، شکایت عربستان به دادگاه عالی ورزش است. عربستانی ها مدعی شده اند همانند پرونده بازی تیم ملی فوتبال عربستان با فلسطین که منجر به شکایت سعودی ها به دادگاه عالی ورزش شد، اینبار هم می توانند از این طریق به حق خود برسند!

به گزارش خبرنگار مهر، این در حالی است که مسئولان فدراسیون فوتبال ایران تاکنون نتوانسته اند AFC را متقاعد به حضور تیم های عربستانی در خاک ایران کنند. رایزنی و جلسه مسئولان فدراسیون فوتبال ایران و قطر هم تاکنون نتیجه ای نداشته است و باید دید بعد از سفر هیات کنفدراسیون فوتبال آسیا به عربستان، چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )