مسئول کمیته مسابقات لیگ برتر به صحبت‌های سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس واکنش نشان داد و گفت: برای تعیین زمان بازی‌های لیگ و جام حذفی از برانکو ایوانکوویچ اجازه نمی‌گیریم.

سعید فتاحی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره اظهارات برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در خصوص تعویق زمان بازی استقلال تهران و نفت آبادان در جام حذفی گفت: به صراحت می گویم برای تعیین زمان بازی ها منتظر نظر برانکو ایوانکوویچ و افشین پیروانی نیستم. برای تک تک تغییراتی که در زمان برگزاری بازی ها داشتیم دلیل محکم و قانع کننده ای داریم.

وی افزود: لطفا اگر قرار است انتقادی شود آگاهی داشته باشند و دلیل برخی تغییرات را بدانند و سپس اظهار نظر کنند. من منتظر نمی مانم صحبت های برانکو یا هر مربی دیگری را بشنوم و زمانبند بازی ها را تعیین کنم.

مسئول کمیته مسابقات لیگ برتر افزود: تغییر زمان بازی استقلال و نفت آبادان با توجه به درخواست هر دو باشگاه و همچنین با توجه به اینکه تمام بازی ها تا هفته بیست و دوم لیگ برتر به خاطر شروع رقابت های پلی آف لیگ قهرمانان آسیا روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار می شود، صورت گرفت. همانند فصل گذشته که تغییر این‌چنینی ایجاد کردیم، قرار شد بازی بین استقلال و نفت آبادان را نهم یا دهم بهمن برگزار کنیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۶ )