سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به رای کمیته انضباطی و محرومیت تماشاگران این تیم از یک بازی انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز سه شنبه پرسپولیس در جمع خبرنگاران درباره رای کمیته انضباطی و محرومیت تماشاگران پرسپولیس در یک بازی، گفت: از این حکم عصبانی‌ هستم. مگر فوتبال به خاطر هواداران برگزار نمی شود؟

وی با بیان اینکه نمی داند پرسپولیس چرا جریمه شده است، گفت: نه بمبی در ورزشگاه انداخته شد و نه پلاکارد و شعار خاصی دیده شد. با حضور هواداران تیم تراکتورسازی، در ورزشگاه شاهد فضای زیبایی بودیم.

سرمربی پرسپولیس همچنین با انتقاد از تغییر برنامه نیمه نهایی جام حذفی بین صنعت نفت و استقلال گفت: هیچکس نمی داند چرا این بازی به تعویق افتاد. وقتی یک بازی به تعویق می افتد، به سایر تیم هایی که در هفته های بعد هم با آنها بازی دارند، مرتبط می شود. آیا از مدیرعامل و سرمربی تراکتورسازی در اینباره سئوال شد؟ الان حتی امکان دارد یحیی گل محمدی در صورت باخت به استقلال از این تیم اخراج شود.

برانکو در ادامه انتقاداتش از برنامه ریزی جام حذفی و لیگ برتر، با طرح این سئوال که آیا خستگی باعث تعویق دیدار استقلال و صنعت نفت شده است؟ تاکید کرد: مگر این خستگی شامل حال پرسپولیس نمی شد که چپ و راست برایش بازی می‌گذاشتند؟

وی درباره اینکه استقلال و صنعت نفت خودشان درخواست تعویق مسابقه را داده بودند، تصریح کرد: چه ربطی دارد که آنها درخواست کرده باشند؟ این مسائل در نتایج مسابقات لیگ تاثیر می گذارد. با این برنامه ریزی، استقلال یک روز بیشتر از تراکتورسازی استراحت کرده است.

برانکو ادامه داد: در صورتی که تراکتورسازی با این وضعیت به استقلال ببازد و اگر یحیی گل محمدی اخراج شود چه کسی پاسخگو می شود؟

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۶ )