مدافع پرسپولیس گفت: بیرانوند بهترین دروازه بان حال حاضر ایران است و امیدوارم بتوانم همراه با او در تیم ملی بازی کنم.

شجاع خلیل زاده در گفتگو با خبرنگار مهر درباره پیروزی دو بر صفر پرسپولیس مقابل تراکتورسازی تبریز گفت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم، این پیروزی مبارک هواداران باشد، آنها امروز سنگ تمام گذاشتند، تراکتورسازی همیشه تیم خیلی خوبی است، خوشحال توانستیم سه امتیاز را در ورزشگاه آزادی از آن خودمان کنیم.

وی درباره اینکه گفته می شود کلین شیت های بیرانوند به خاطر استحکام خط دفاعی است، تصریح کرد: اول از همه باید بگویم بیرانوند در حال حاضر بهترین دروازه بان ایران است، او خودش را ثابت کرده است، ضمن اینکه کارهای دفاعی نیز مانند گل زدن های تیم مربوط به تک تک اعضای تیم است، این طور نیست که بگویم چون من و سیدجلال جلوی بیرانوند بازی می کنیم، گل نخوردن تیم برای ما دو نفر است، در دفاع ما حسین ماهینی و محمد انصاری نیز هستند که خیلی خوب کار می کنند. در مجموع فکر می کنم برد و باخت یک تیم مربوط باید به پای تمام بازیکنان نوشته شود.

خلیل زاده درباره عدم دعوتش به اردوهای تیم ملی اظهار داشت: من تمام تلاشم را می کنم و بهترین عملکردم را در پرسپولیس انجام می دهم. بقیه مسائل به کادر فنی و شخص آقای کی‌روش مربوط می شود، هر چه صلاح بدانند، به آن احترام می گذارم. امیدوارم بتوانم برای تیم ملی کشورم بازی کنم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۱ )