مدیرعامل سابق پرسپولیس مهمان تلفنی برنامه نود بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی اکبر طاهری مدیرعامل سابق باشگاهپرسپولیس در پی صحبت هایی که در خصوص او توسط حسین هدایتی مطرح شد، پشت خط تلفنیبرنامه نود آمد و با عادل فردوسی پور صحبت کرد.

طاهری در ابتدا گفت:« علاقه ای به پاسخگویی ندارم چون سازمان هاینظارتی به حد کافی وجود دارند. اما بعضی مطالب جوری بیان شد که گویی من پولی رابرداشته ام و در جیب خود گذاشته ام.کل پولی که از سامانه هواداری گرفته ایم، ۴۴ میلیارد بوده که آن همداستان خاص خود را دارد.من هیچ خانه ای در الهیه ندارم و این مسائل چیزی جز تهمت و افترانیست.

انشاالله به زودی نشستی مطبوعاتی برگزار می کنم و تمام صورت های مالیرا در اختیار رسانه ها می گذارم.»

طاهری ادامه داد:« اما صحبت اصلی من با شما آقای فردوسی پور است. ۱۸سال برنامه نود از تلویزیون پخش می شود. به اسم افشاگری چه تعداد از بزرگان فوتبالبه جان هم افتاده اند؟ با شاخص بگویید که برنامه شما چه کمکی به فوتبال کرده؟ نبایددر برنامه شما هر صحبتی مطرح شود.

چرا نباید پول تبلیغات دربی در آگهی های صدا و سیما به ما برسد؟ شماکه می دانید ۷۰ درصد درآمدهای باشگاه های دنیا از بحث حق پخش است. پس چرا به مانمی رسد؟ ۳۵۰ میلیارد تومان حق باشگاه ها داده نمی شود. چرا شما این بحث ها رامطرح نمی کنید؟»

سپس نوبت به عادل فردوسی پور رسید تا از خود و برنامه اش دفاع کند:« دورانحملات گوبلزی تمام شده. کار با فرافکنی درست نمی شود. مردم باید در عملکرد ۱۸ سالهی برنامه نود قضاوت کنند.من نه سوپر منم نه رابین هود که بتوانم تمام مشکلاتفوتبال ایران را حل کنم. از ما باید به اندازه یک برنامه تلویزیونی انتظار داشت.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۸ )