هافبک فانتزی‌باز فوتبال ایران مهمان برنامه ۹۰ بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سروش رفیعی هافبکخلاق و تکنیکی تیم فوتبال الخور قطر پس از حضوری پر فراز و نشیب در لیگ ستارگانقطر، به عنوان مهمان ویژه به برنامه ۹۰ آمد و در گفت و گویی زنده با عادل فردوسیپور شرکت کرد.

سروش رفیعیدر ابتدا ماجرای جالبی درباره باطل شدن کارت معافیتش گفت:« من ۱۰ سال در تیمفجرسپاسی بودم و بعد از این که کارت معافیتم را به خاطر از کارافتادگی پدرم گرفتمباز هم یک سال و نیم دیگر در فجرسپاسی ماندم و می توانستم با بازی در تیم شهر خودمکارت پایان خدمت بگیرم اما زمانی که جو جامعه ضد فوتبالیست ها شد و کارت هایمعافیت بازیکنان باطل شد کارت من که بدون هیچ مشکلی گرفته بودم را هم باطل کردند!»

رفیعی درباره انتخاب تیم الخور برای ادامه فوتبالش گفت: «من از لیگ هایسوئد،روسیه و بلژیک پیشنهاد داشتم اما در آن زمان تصمیم گرفتم از بین پیشنهاداتم لیگقطر را انتخاب کنم.البته مسائل مالی هم جزو ملاک های من برای انتخاب الخور بود اماواقعیت این است که سطح فنی تیم ما و لیگ قطر خیلی خوب و بالاست. به نظرم بایدذهنیت های منفی نسبت به لیگ های عربی تغییر کند. در حال حاضر من از انتخابی که کردمراضی هستم.»

رفیعی در ادامه در ارتباط با حضور خود در اروپا گفت: «شاید من به اروپابروم و هنوز هیچ چیزی مشخص نیست و هیچکس از آینده خبر ندارد. شاید بتوانم در ۲۸سالگی به اروپا بروم و قطعا به آن فکر می کنم. هدفم این است که اگر می خواهم باپولی کمتر به اروپا بروم، از لحاظ مالی بتوانم تامین باشم تا خانواده ام زندگیراحتی داشته باشند.»

سروش رفیعی در مورد تیم ملی و همکاری اش با کارلوس کی روش گفت:« درمقطعی که جام ملت های آسیا ۲۰۱۵ در پیش بود، در پست من فقط مسعود شجاعی حضور داشتو شاید اگر در بحث کارت پایان خدمت بدشانسی نمی آوردم می توانستم جزو بازیکنانثابت تیم ملی باشم اما آن اتفاقات من را از تیم ملی دور کرد.»

رفیعی ادامه داد:« کی روش هیچوقت به من نگفت که توپ را بردار و ببربیرون زمین و برای خودت دریبل کن. در تیم ملی جای بازی بیهوده با توپ نیست و منهیچوقت این کار را نمی کردم. آقای کی روش هم اگر بازیکنی خواسته هایش را برآوردهنکند، او را به گوشه ای فرا می خواند و به او تذکر می دهد.»

سروش در بحث مقایسه لیگ ایران و لیگ قطر گفت:« لیگ قطر فقط از لحاظاستعداد از ما پایین تر است ولی در بحث امکانات مثل استادیوم و زمین تمرین و استخرو... واقعا در سطحی عالی قرار دارد. بنظرم یک بازیکن از لیگ قطر خیلی راحت تر میتواند به اروپا برود تا لیگ ایران. سطح بازی ها در این تیم بالاست و به ویژه ازخارجی ها انتظارات زیادی دارند. شاید در فوتبال ایران فقط دو بازیکن واقعا از قطرپیشنهاد داشته باشند.»

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.